یک‌شنبه 1 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

پیروزی 2-0 آلمان مقابل دانمارک در رسانه‌های ورزشی دنیا بازتاب گسترده‌ای داشته و از آن به عنوان یک جدال کلاسیک در تاریخ یورو یاد می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بیدزینا ایوانیشویلی، ثروتمند گرجستانی، در اقدامی عجیب، پاداشی 11 میلیون دلاری برای بازیکنان تیم ملی کشورش در صورت حذف اسپانیا، مدعی قهرمانی یورو 2024، در مرحله یک هشتم نهایی در نظر گرفته است. این رقم که از پاداش قهرمانی یورو نیز بیشتر است، انگیزه مضاعفی به شاگردان ویلی سانیول برای خلق یک شگفتی دیگر خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

هافبک برزیلی تیم فوتبال استون ویلا با قراردادی پنج ساله به یوونتوس پیوست.

وب‌گاه عصر ایران

در دومین شب از مرحله حذفی یورو 2024، انگلیس به مصاف اسلواکی می‌رود و اسپانیا، مدعی قهرمانی، مقابل گرجستان شگفتی‌ساز صف‌آرایی می‌کند.

وب‌گاه فرارو

آینده آلوارو موراتا یکی از ابهامات بزرگ تابستان برای اتلتیکویی‌ها به شمار می‌رود و عربستانی‌ها دوباره برای خرید او تلاش خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

فهرست تیم‌های واجدشرایط و تأییدشده برای جام جهانی کاراته 2024 اسپانیا اعلام شد که نام کاتای تیمی مردان ایران در این میان به چشم می‌خورد.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا با سه تن از بازیکنان فصل گذشته‌اش خداحافظی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو فدراسیون ایتالیا تصمیم گرفت لوچانو اسپالتی را به عنوان سرمربی تا جام جهانی 2026 حفظ کند. به این ترتیب اسپالتی حداقل تا جام جهانی 2026 سرمربی ایتالیا خواهد ماند. او بعد از ابقا گفت: «ماموریت من جوان‌تر کردن این تیم خواهد بود.» اسپالتی با ایتالیا روز گذشته از یورو 2024 کنار رفت در حالی که هرگز نتوانست چهره یک تیم مدعی را نشان دهد. ایتالیا در این رقابت‌ها...

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو قبل از شروع یورو 2024 پیشبینی کرده بود که تیم ملی ایتالیا به مراحل بالای جام نخواهد رسید چون تیمی فاقد استعداد بزرگ است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره قانون کار در کشور آلمان برای افراد زیر سن قانون که شامل ستاره تیم او نیز می‌شود واکنشی جالب نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روزنامه ایتالیایی به نخستین حضور «گئورگی گولسیانی» در رقابت های جام ملت های اروپا در سن 33 سالگی واکنش نشان داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر عربستان برنامه آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های فصل 2024-2025 را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

یک روزنامه ایتالیایی به نخستین حضور «گئورگی گولسیانی» در رقابت های جام ملت های اروپا در سن 33 سالگی واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی رئال مادرید، می‌گوید مشتاق بازی برابر اسپانیا در یورو است.

خبرگزاری تسنیم

کاپیتان پیشین سه‌شیر در اظهار نظری عجیب پپ گواردیولا را مسبب نمایش‌های ضعیف سه‌شیر در یورو 2024 دانست.