یک‌شنبه 1 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس دِلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پیش از بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 مقابل گرجستان با افتخار در مورد اقتدار تیمش صحبت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اسپانیا اولین کشور اتحادیه اروپا است که برای پیوستن به شکایت نسل کشی آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری (ICJ) درخواست می دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کشور صربستان اعلام کرد که امروز مهاجمی با کمان صلیبی، یک افسر پلیس صرب که نگهبان سفارت اسرائیل در بلگراد بود را زخمی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول که این روزها در حال استراحت است با پیراهن تیم ملی کشورش آلمان دیده شد.

وب‌گاه ورزش سه

کاخا کالادزه، اسطوره فوتبال گرجستان، امیدوار است کشورش با نظم و روحیه بر اسپانیا غلبه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرویس ضد جاسوسی آلمان مجوزی دریافت خواهد کرد که براساس آن به مقابله با دشمنان این کشور بپردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی برای مشروعیت بخشیدن به پنج کانون شهرک‌سازی در کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شیلی نیز پس از اسپانیا به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال اسپانیا ویدیوی کوتاهی از تمرین تیم ملی این کشور منتشر کرد که با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نام‌های بزرگ مربیگری در فوتبال دنیا عملکرد خوبی داشته. البته به جز سه نام بزرگ.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عملکرد هلند در مرحله گروهی یورو 2024 هواداران فوتبال این کشور را خشمگین و دلسرد کرده است. امروز مشخص شد این احساس در اردوی تیم ملی این کشور هم وجود دارد. هلند در گروه D نتوانست به عنوان یکی از تیم‌های اول یا دوم صعود کند بلکه در نهایت میلی‌متری و پشت سر اتریش و فرانسه به عنوان یکی از تیم‌های سوم گروه‌ها راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. به خصوص شکست 3-2...

وب‌گاه ورزش سه

کارشناسان معتقدند اسپانیا تا اینجا بهترین تیم یورو بوده ولی هواداران از اینکه ستاره‌های لاروخا دائما از خودشان تعریف می‌کنند خسته شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

ویلی سانیول، سرمربی گرجستان، در نشست خبری بازی با اسپانیا گفت با وجود خاطره یک شکست سنگین اعتقاد دارد تیمش فردا لاروخا را غافلگیر خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

گیورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان تیم ملی گرجستان، در آستانه بازی با اسپانیا برای لاروخا کری خواند و گفت گل زدن به او راحت نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ژرژ مندس، ایجنت پرتغالی معروف، توانست در رقابت با ایجنت‌های دیگر با لامین یامال قرارداد ببندند. ژرژ مندس، ایجنت پرتغالی معروف، توانست در رقابت با ایجنت‌های دیگر با لامین یامال قرارداد ببندند. به گزارش عرشه آنلاین، لامین یامال از باشگاه بارسلونا اعجوبه جدید فوتبال جهان است. با تنها 16 سال سن، او در یازده تای اصلی اسپانیا حضور دارد و در مسابقات قهرمانی اروپا همه را هیجان زده است. باشگاه...

وب‌گاه ورزش سه

ژرژ مندس، ایجنت پرتغالی معروف، توانست در رقابت با ایجنت‌های دیگر با لامین یامال قرارداد ببندند. در این بین 2.5 میلیون یورو پاداش به والدین او نقش اصلی را داشت.