دوشنبه 2 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفته می‌شود امیر عابدزاده جدی‌ترین گزینه جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس است. گفته می‌شود امیر عابدزاده جدی‌ترین گزینه جانشینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس است. به گزارش عرشه آنلاین، شواهد نشان می دهد علیرضا بیرانوند بعد از 6 فصل بازی برای پرسپولیس و کسب 6 جام قهرمانی لیگ برتر به همراه این تیم، به پایان کارش در پرسپولیس نزدیک شده و علیرضا فصل آینده با پیراهن تیم دیگری در لیگ برتر...

وب‌گاه ورزش سه

په په در 41 سالگی همچنان نمایشی بی‌عیب و نقص دارد و او را نیز باید مثل رونالدو ال‌بیچو خطاب کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

پینتینیو معتقد است اگر وینیسیوس هواداران رقیب را تحریک نکند، دیگر توهین نیز نخواهد شنید.

وب‌گاه فرارو

کشور‌های اروپایی برای به حداقل رساندن تعداد حیوانات ولگرد و از جمله سگ‌های بلاصاحب از استراتژی‌های متنوعی استفاده می‌کنند که شامل عقیم‌سازی، افزایش ظرفیت پناهگاه‌ها و بهبود شرایط آنها، ریزتراشه‌گذاری، اتانازی (مرگ آسان)، آموزش صاحبان حیوانات خانگی و جریمه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ادموند بزیک گفت: من تیم انگلیس را دوست داشتم اما واقعیت این است که حضور ناامیدکننده‌ای در این بازی‌ها داشته است. از نظر فوتبالی، به‌رغم اینکه تیم آلمان را دوست ندارم اما باید اعتراف کنیم که حضور قابل قبولی در این رویدادها دارد و حتی از نظر شانس قهرمانی هم فکر می‌کنم آلمان یا اسپانیا شانس بالاتری دارند.

وب‌گاه ورزش سه

عملکرد خوب ستاره‌های شاغل در لیگ فوتبال عربستان در یورو 2024 نشان داد که این لیگ نمی‌تواند کیفیت پایینی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازه اسرار آمیز مونولیت بعد از چهار سال، روز گذشته در لاس‌وگاس آمریکا مشاهده شد اما این سازه عجیب توسط پلیس برداشته شد.

وب‌گاه عصر ایران

من تیم انگلیس را دوست داشتم اما واقعیت این است که حضور ناامیدکننده‌ای در این بازی‌ها داشته است. از نظر فوتبالی، به‌رغم اینکه تیم آلمان را دوست ندارم اما باید اعتراف کنیم که حضور قابل قبولی در این رویدادها دارد و حتی از نظر شانس قهرمانی هم فکر می‌کنم آلمان یا اسپانیا شانس بالاتری دارند.

وب‌گاه ورزش سه

دو باشگاه سویا و رئال بتیس برای جذب اتان امباپه با او وارد مذاکره شده اند.

وب‌گاه ورزش سه

رئال مادرید که می‌داند ناچو فصل بعد به فوتبال عربستان خواهد رفت، سه گزینه برای جانشینی او مدنظر دارد.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونای غرق در مشکلات مالی برای پاسخ به غولی مثل رئال که بزرگترین مهره بازار را شکار کرده، یک راه بیشتر ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

پردراگ میاتوویچ، ستاره مونته نگرویی سابق رئال، که سالهاست در اسپانیا اقامت دارد، لاروخا را شانس اول قهرمانی یورو می داند.

وب‌گاه ورزش سه

آیمریک لاپورت در نشست خبری دیروز خود تاکید کرد که رفتن به فوتبال عربستان پایان حرفه یک بازیکن نیست.

وب‌گاه ورزش سه

مدیران بارسلونا ترجیح می‌دهد که لوییز دیاز را به جای نیکو ویلیامز در این پنجره تابستانی به خدمت بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. تیم ملی آلمان در دیدار افتتاحیه مقابل تیم ملی اسکاتلند قرار می‌گیرد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، اسپانیا در کنار...

وب‌گاه خبر آنلاین

آبی‌ها همچنان مشغول مذاکره با بازیکنان خود هستند.