دوشنبه 2 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: هند کمک‌های تسلیحاتی بزرگی از هفتم اکتبر گذشته (پانزدهم مهر 1402) تاکنون به اسرائیل برای جنگ علیه غزه کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

آجرهای فضایی آژانس فضایی اروپا از 24 ژوئن به مدت سه ماه در فروشگاه‌های لگو واقع در آمریکا، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه، دانمارک، اسپانیا، استرالیا و همچنین در جاذبه توریستی «خانه لگو»(LEGO House) در شهر بیلوند دانمارک به نمایش گذاشته می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به نقل از برخی منابع فاش کرد: هند از آغاز جنگ در غزه گلوله‌های توپ و سلاح‌های سبک را برای (رژیم) اسرائیل ارسال کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از دانشمندان اسپانیایی با بررسی داده‌های به‌دست‌آمده درباره لکه سرخ‌رنگ بزرگ مشتری توانستند سن واقعی آن را تخمین بزنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشمندان سن واقعی لکه سرخ‌رنگ بزرگ مشتری را تعیین کرده‌اند و دریافته‌اند که این منظومه طوفانی جوان‌تر از آمریکاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

لباس ورزشی و رسمی برخی کشورها برای حضور در المپیک 2024 پاریس رونمایی شده است و شاهد رقابت برندهای معتبر جهان در این رویداد هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سارقان مسلح در اقدامی هولناک خانه بازیکن سابق تیم ملی فوتبال را مورد دستبرد قرار می دهند و در این حادثه پیشکسوت فوتبال مجروح می شود.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های ترکیه‌ای از توافق اولیه میان بشیکتاش و النصر برای انتقال سادیو مانه خبر می‌دهند.

وب‌گاه ورزش سه

فرانچسکو توتی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است که آتزوری باید نمایش ضعیف مقابل اسپانیا را فراموش کند.

وب‌گاه ورزش سه

ماریو پاشالیچ، هافبک تیم آتالانتا، انتظار دارد لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، تیمش را در جدال حساس یورو 2024 مقابل کرواسی به خوبی سازماندهی کند، اما به قدرت کرواسی برای رویارویی با این چالش اطمینان دارد.

وب‌گاه ورزش سه

دنی اولمو، ستاره اسپانیایی، شایعات انتقالش به بارسلونا را تایید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

صدرنشین نشدن در مرحله گروهی می‌تواند به سود ایتالیا باشد و از رویارویی آن‌ها با تیم‌های قدرتمند جلوگیری کند.

وب‌گاه ورزش سه

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، اصرار دارد که با انتخاب لوچانو اسپالتی، بهترین سرمربی بازار را برگزیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران شاهد نوسان متنوع قیمت ها نسبت به آخرین روز هفته گذشته بودیم و درهم امارات هم با رشد 26 تومانی که داشت، 16171 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

وب‌گاه ورزش سه

کادر پزشکی تیم ملی اسپانیا قصد دارد رودری، ستاره خط هافبک این تیم را تا آغاز مراحل حذفی تحت مراقبت‌های ویژه قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یورو 2024 نه تنها به خاطر مسابقات و گل‌هایش، بلکه برای فهرست خوش تیپ‌ترین بازیکنان این قاره نیز می‌تواند یک تورنمنت هیجان‌انگیز باشد. یورو 2024 نه تنها به خاطر مسابقات و گل‌هایش، بلکه برای فهرست خوش تیپ‌ترین بازیکنان این قاره نیز می‌تواند یک تورنمنت هیجان‌انگیز باشد. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی که توسط Ticketgum انجام شده، صربستان به عنوان تیمی با جذاب‌ترین...