سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

سه هوادار والنسیا به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور به هشت ماه زندان و دو ماه ممنوعیت حضور در ورزشگاه‌ها متهم شدند.

وب‌گاه ورزش سه

پیج رسمی باشگاه اوساسونا تولد مسعود شجاعی را تبریک گفت.

وب‌گاه ورزش سه

هانسی فلیک، مربی جدید بارسا، دیشب از فرصت استفاده کرد و در کلن از نزدیک فینال لیگ قهرمانان هندبال بین بارسا و آلبورگ را به تماشا نشست.

وب‌گاه ورزش سه

خاویر تباس معتقد است رئال با حضور کیلیان امباپه و اندریک قرار نیست هفته ها زودتر قهرمان لالیگا شود. همانطور که با هازارد و بیل چیزی تضمین نشد.

وب‌گاه ورزش سه

کاروان تیم ملی اسپانیا نیز وارد آلمان شد و در کمپی شیک استقرار یافت. ورود اسپانیایی‌ها مصادف شده بود با وضعیت جوی بد در اشتوتگارت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرتغال و کرواسی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند و رونالدوی نیمکت‌نشین که فرصت حضور در این دیدار را پیدا نکرده بود، برای لحظاتی همانجا چرت زد!

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است ترکیب خوبی از بازیکنان را برای هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 انتخاب کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

با انجام دو بازی دوستانه تدارکاتی، ایده های لوچانو اسپالتی در مورد نحوه چینش تیم ایتالیا برای دیدار افتتاحیه یورو 2024 مقابل آلبانی در حال روشن شدن است.

وب‌گاه ورزش سه

یانیک سینر ایتالیایی برای اولین بار در صدر رده‌بندی برترین تنیسورهای جهان قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کریستیانو رونالدو با حضور در یورو 2024 تاریخ‌سازی‌های بیشتری خواهد کرد و بد نیست پیش از آغاز این تورنمنت بزرگ اروپایی نگاهی به دستاوردهای اسطوره پرتغالی در جام ملت‌های اروپا بیاندازیم.

وب‌گاه ورزش سه

آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا از لوچانو اسپالتی، سرمربی فعلی این تیم حمایت کرده و گفته است که ایتالیا می‌تواند همه را در یورو غافلگیر کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر کارلو آنچلوتی با وجود پیشنهاد نجومی تیم عربستانی حاضر نشد راهی لیگ این کشور شود.

وب‌گاه فرارو

مربی صاحب‌نامی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم فوتبال بارسلونا را دارد، گزینه مورد نظر سرمربی استقلال بوده و طی روز‌های گذشته مذاکرات مثبتی را با این باشگاه داشته است.

خبرگزاری تسنیم

یانیک سینر به عنوان نخستین ایتالیایی تاریخ، برترین تنیسور حرفه‌ای مرد جهان شد.

وب‌گاه ورزش سه

زمین چمن استادیوم فولکس پارک، کمتر از یک هفته تا آغاز یورو 2024، برای دومین بار در هفته‌های اخیر تعویض شد.