سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

جام ملت‌های اروپا همیشه با معرفی حیوانات پیشگو همراه بوده است و این کار را این بار هوش مصنوعی انجام خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پژوهش‌ها حاکی از این است که مصرف روزانه مقداری گوجه‌فرنگی در کاهش فشارخون مفید است.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی پرتغال در آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از حضور در یورو 2024 با گل‌هایی که کاپیتان کهنه‌کارش به ثمر رساند، موفق به کسب پیروزی شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ایتالیا امروز در آلمان بدون اکثر هافبک‌های کلیدی خود تمرین کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مطالعه نشان داد که پایان دادن به یک جلسه ورزشی حدود دو ساعت قبل از خواب می‌تواند به طور قابل توجهی خواب را بهبود بخشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که بسیاری از اهالی غیرفوتبال به راحتی و بدون هیچ مشکلی وارد ورزشگاه آزادی و جایگاه ویژه شدند، دبیرکل فدراسیون فوتبال برای دقایق طولانی پشت در ماند و اجازه ورود به جایگاه ویژه را پیدا نکرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تایج پارلمان اروپا فرانسه و آلمان را به آشفتگی سیاسی کشانده است.

وب‌گاه ورزش سه

جورجینیو، هافبک باتجربه ایتالیا، در مورد قهرمان تاریخی آتزوری در یورو 2020، عطش تکرار آن افتخار در تورنمنت پیش رو در آلمان و تغییرات تیم در چند سال گذشته صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بلومبرگ در این گزارش به بررسی سه اقتصاد منطقه یورو یعنی اسپانیا، پرتغال و یونان می‌پردازد؛ کشورهایی که موفق شده‌اند با اصلاحات اقتصادی، از رکود و بحران عبور کنند و به رشد اقتصادی قابل توجهی دست یابند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته جیانیس موشوس، زمانی که شرکت‌های یونان صادرات را در ابتدای دوران بحران آغاز کردند، اشتباهات یا حتی در برخی موارد کلاهبرداری، بدنامی آن‌ها را به همراه داشت.

وب‌گاه ورزش سه

ارلینگ هالند به عنوان "کهکشانی" آینده رئال مادرید مطرح شده بود، اما علاقه مادریدی‌ها به ستاره منچسترسیتی کاهش یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

لوکا مودریچ و ستاره‌های کرواسی امروز مقابل دوربین یوفا ایستادند تا به عنوان یکی از تیمهای جذاب یورو 2024 عکس بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

یک پرواز خطوط هوایی اتریش روز یکشنبه پس از تگرگ قوی و غافلگیرکننده که قسمتی از دماغه هواپیما را پاره کرد و شیشه‌های کابین خلبان شکست، به سلامت در وین فرود آمد. این شرکت هواپیمایی روز دوشنبه اعلام کرد که پرواز اتریش ایرلاینز OS 434 از پالما د مایورکای اسپانیا به وین پایتخت اتریش در حرکت بود که با یک طوفان برخورد کرد که به گفته خدمه هواپیما، روی رادار هواشناسی قابل مشاهده نبود. تصاویر...

وب‌گاه فرارو

فرناندو تورس، پس از سه سال هدایت تیم زیر 19 ساله‌های اتلتیکو مادرید، حالا با برعهده گرفتن هدایت تیم اتلتیکو مادرید B به دنیای مربیگری در دنیای بزرگسالان وارد شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لامین یامال با 16 سال سن، یکی از کم سن و سال‌ترین بازیکنان حاضر در یورو 2024 به حساب می‌آید و طرفداران اسپانیا به درخشش این بازیکن امید زیادی دارند. در آستانه آغاز یورو 2024، یامال با موندودپورتیوو مصاحبه‌ای انجام داده و زوایای جالب توجهی از زندگی خود را به اشتراک گذاشته است. او همچنین راجع به وضعیت بارسلونا نیز صحبت کرد که شرح گفته‌های او را در...

وب‌گاه ورزش سه

یورو 2024 در حالی آغاز می‌شود که چندین نفر از ستاره‌های بزرگ جام جهانی 2022 قطر در آن به میدان نخواهند رفت.