سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت ایرلند در جلسه امروز کابینه خود اعلام کرد که کشور مستقل فلسطین را به رسمیت می‌شناسد و یک سفارتخانه در شهر رام الله افتتاح خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ملی‌پوش فوتسال کشورمان عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان در سال 2022 را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری دانشجو

قرعه کشی جام جهانی 2024 ازبکستان در روز یکشنبه 6 خرداد در شهر سمرقند برگزار شد. این دوره از بازی‌های جام جهانی فوتسال از 14 سپتامبر (24 شهریور) تا 6 اکتبر 2024 (15 مهر) برگزار می‌شود و 24 تیم در آن حضور خواهند داشت. بر این اساس تیم ملی ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی در کنار ایران، تاجیکستان، تایلند و افغانستان 5 تیم آسیایی حاضر در جام جهانی را تشکیل می‌دهند. تیم ملی فوتسال ایران...

وب‌گاه عصر ایران

یک تابلو نقاشی اثر «کاراواجو»، نقاش چیره‌دست ایتالیایی که زمانی به هنرمند دیگری نسبت داده شده بود و در یک حراجی به قیمت ناچیزی به مزایده گذاشته شده بود، اکنون در موزه «پرادو» واقع در مادرید به نمایش گذاشته شده است.

وب‌گاه ورزش سه

مجید مرتضایی، سرمربی شگفتی‌ساز تیم ملی فوتسال افغانستان اعتقاد دارد که در جام جهانی برابر هیچ تیمی از پیش بازنده نخواهند بود و نتایج غیر قابل پیش‌بینی است.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش فوتسال کشورمان عنوان بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان در سال 2022 را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه ورزش سه

هانسی فلیک، مربی آلمانی، دقایقی قبل وارد شهر بارسلونای اسپانیا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در جدیدترین گزارش خود از رشد قابل توجه ورود گردشگران خارجی به ایران در سال 2023 خبر داده است. بر اساس آمار این نهاد بین‌المللی ورود گردشگران خارجی به ایران در سال 2023 با رشد 43 درصدی نسبت به سال قبل مواجه شده است. در این سال 5.9 میلیون گردشگر خارجی از ایران دیدن کرده‌اند. در سال پیش از آن جمعیت گردشگران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به اقدام اسپانیا درباره به رسمیت شناختن کشور فلسطین واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

اسطوره فوتبال آلمان فاش کرد که هانسی فلیک چه بازیکنانی را برای پروژه جدیدش در بارسلونا می خواهد.

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید شانس حضور در مسابقات یورو 2024 را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان ملل از ورود حدود 6 میلیون گردشگران خارجی به ایران در سال 2023 و صعود 6 پله‌ای ایران در رده‌بندی جهانی از این نظر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

جام ملت‌های اروپا از 1960 آغاز شده و در شانزده دوره گذشته، آلمان و اسپانیا هر کدام 3 بار، ایتالیا و فرانسه هر کدام 2 بار، شوروی و چکسلواکی و هلند و دانمارک و یونان و پرتغال نیز هر کدام یکبار قهرمان این مسابقات شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انیمیشن «در سایه سرو» با کسب جایزه اصلی جشنواره انیمیایو در اسپانیا واجد شرایط رقابت در جوایز اسکار در شاخه بهترین انیمیشن کوتاه شد.