سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری تسنیم

یک رسانه اسپانیایی درباره پشت پرده آنچه که در نهایت منجربه اخراج ژاوی هرناندس از سمت سرمربیگری بارسلونا شد، افشاگری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: حضور کشتی گیران به ویژه نفرات کم تجربه و جوان در رقابت‌های بین المللی، شناخت کادر فنی را از آن‌ها بالا می‌برد. غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه فدراسیون کشتی در زمینه اعزام کشتی گیران به رقابت‌های بین المللی بسیار خوب عمل کرده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلمان و جمهوری چک از اتحادیه اروپا می‌خواهند مذاکراتی را درباره نحوه حذف واردات انرژی باقی مانده این بلوک از روسیه، برگزار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جاستین ترودو نخست وزیر کانادا گفت که کشورش از حملات مرگبار اسرائیل به غیرنظامیان در رفح «وحشت‌زده شده» و اوتاوا «به هیچ وجه» از این حملات حمایت نمی‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، برای الهام بخشیدن به تیمش جهت شرکت در یورو 2024، از پنج اسطوره فوتبال ایتالیا دعوت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر کانادا در واکنش به حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان در رح، تاکید کرد که این کشور هیچ وجه از عملیات نظامی اسرائیل در رفح حمایت نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر کانادا تاکید کرد که کشورش از عملیات نظامی اسرائیل در رفح حمایت نمی‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

28 بازیکن در فوتبال جهان با سنی کمتر از 19 سال، در فصل 2023/24 نشان دادند که قرار است در آینده با نمایش چشم‌نواز آنها، فوتبال زیبایی را تماشا کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

رافا یوسته، نایب رئیس بارسلونا، تایید کرد که قرارداد هانسی فلیک روز چهارشنبه امضا می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام فاش کرد بعد از اینکه رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان رسید، جیدون سانچو پیامی برای او فرستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری فرانسه سه‌شنبه گفت که برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین آماده است اما این کار باید در «زمان مناسبی» انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور فرانسه گفت برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین آماده است اما این کار باید در «زمان مناسبی» انجام شود.

وب‌گاه تابناک

آینده مسلم اولادقباد، مرد سال فوتسال آسیا روشن است و ستاره ایرانی به سران باشگاه مایورکا پالما اسپانیا اطلاع داده که در پایان فصل قهرمان اروپا را ترک خواهد کرد