یک‌شنبه 18 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری دانشجو

در اوزان دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان چهار آزادکار ایران راهی نیمه نهایی شدند.

خبرگزاری مهر

در اوزان دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان چهار آزادکار ایران راهی نیمه نهایی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نرخ بیکاری در حالی طی سه سال گذشته روند نزولی داشته است که صندوق بین المللی پول جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: ایران از از نظر نرخ بیکاری در رتبه 17 جهان قرار گرفته و این شاخص کمتر از 6 کشور اروپایی و ترکیه است.

خبرگزاری مهر

لیگ برتر فوتسال ایران پس از لالیگا دومین لیگی است که بیشترین بازیکن را در جام جهانی 2024 فوتسال ازبکستان در اختیار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز از هیوستون / مرکوری، براساس داده‌های کشتیرانی، صادرات نفت خام ونزوئلا در پی افزایش بارگیری محموله‌ها به مقاصد چین، ایالات‌متحده آمریکا و اروپا در ماه اوت به بالاترین حد خود در بیش از چهار سال گذشته رسید. وزارت خزانه‌داری آمریکا که نخستین بار در سال 2019 تحریم‌های نفتی را علیه ونزوئلا اعمال کرد، در اکتبر سال گذشته میلادی به‌منظور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نرخ بیکاری در حالی طی سه سال گذشته روند نزولی داشته است که صندوق بین المللی پول جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: ایران از از نظر نرخ بیکاری در رتبه 17 جهان قرار گرفته و این شاخص کمتر از 6 کشور اروپایی و ترکیه است.

خبرگزاری تسنیم

دو تیم آمریکا و ژاپن در 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان هر کدام 2 فینالیست دارند، درحالیکه سهم ایران در مبارزه‌های پایانی امشب، یک فینالیست و 2 دیدار رده‌بندی است.

خبرگزاری تسنیم

ابوالفضل بابالو که سال گذشته قهرمان جوانان جهان شده بود، باوجود راهیابی به گروه شانس مجدد با فینالیست شدن رضابک آیتموخان؛ از دور رقابت‌ها حذف شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

براهیم دیاز دیشب اولین گل خود را برای تیم ملی مراکش به ثمر رساند. در دیداری که حکیم زیاش نگذاشت او یک ضربه پنالتی را بزند..

خبرگزاری مهر

اسامی 336 بازیکن حاضر در 24 تیم جام جهانی 2024 فوتسال به طور رسمی از سوی فیفا منتشر شد و 6 تیم ایران، ازبکستان، گواتمالا، تاجیکستان، اسپانیا و مراکش تیم های بدون لژیونر مسابقات هستند.

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوش پارا قایقرانی به فینال کایاک 200 متر راه یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

باشگاه بارسلونا مطالبات سرمربی سابق خود را 4 سال پس از برکناری پرداخت کرد.

خبرگزاری دانشجو

ملی پوش پاراکانو ایران با قرار گرفتن در رده نخست مرحله نیمه نهایی مسابقات، به مرحله نهایی این رشته صعود کرد.

خبرگزاری تسنیم

سعید حسین‌پور در گروه یک نیمه‌نهایی مسابقات پاراکانوی پارالمپیک 2024 پاریس به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرد.