یک‌شنبه 18 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فلورنتینو پرز مدیرعامل رئال مادرید با اشاره به مصدومیت میلیتائو گفت: هشت بازیکن رئال از میادین دور هستند و باید در 20 روز پس از فیفادی، با هفت بازی فشرده روبرو شوند. این عادلانه نیست و بازی های فیفا واقعا به یک ویروس خطرناک برای بازی های باشگاهی تبدیل شده‌اند. با این حال آنچلوتی نگران نباشد، از لحاظ فنی به او حق می‌دهم اما مادرید مسیرش را بلد است. وی...

وب‌گاه مشرق نیوز

سایت فدراسیون‌بین‌المللی فوتبال به بازتاب حرکت زیبای فوتسالیست‌های ایران در قبال فالکائو پرداخت و از آن به عنوان یکی از زیباترین صحنه‌های تاریخ جام جهانی یاد کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با کسب 4 مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی در کشور اسپانیا دست یافت.

وب‌گاه فرارو

محمد مهدی غلامپور، ابوالفضل فتحی، محمد ارجمند و محمد علی چمیانی در بازگشت از مسابقات جهانی کشتی فرنگی در فرودگاه شیراز مورد استقبال قرار گرفتند. تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در حالی در مسابقات جهانی اسپانیا از عنوان قهرمانیش دفاع کرد که سه کشتی گیر از فارس حضور داشتند و توانستند یک نشان طلا و یک نقره را برای کشورمان و استان فارس به ارمغان بیاورند.

خبرگزاری مهر

در ایران اگر بخواهیم دنبال بازتاب و عقبه مدیریتی بگردیم در نهاد وزارت ماست، به گمان من اگر در دانشکده های ما تدریس بشود و بالایی ها آشنا بشوند احتمال دارد مسیر تاریخ اجتماعی ما عوض شود.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: تمامی وزنه‌بردارانی که در اردوی تیم ملی هستند قرار است در المپیک 2028 پرقدرت حاضر شوند. آن‌ها باید پله به پله افزایش رکورد داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

ایساک ساکسس با سابقه حضور در تیم‌های سرشناس فوتبال دنیا به تیم فوتبال پرسپولیس لینک شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از ناکامی در خرید دو گزینه اولیه، حالا پرسپولیس به یک خرید جذاب چشمک می‌زند. در روز‌های گذشته چند نام بزرگ به پرسپولیس لینک شده و در حالی که انتظار می‌رفت انتقال آن‌ها زودتر رسمی شود، اما ناگهان ورق برگشت و از آرون بوپندزا تا امبایه نیانگ، هیچ کدام با مدیران باشگاه به توافق دست پیدا نکردند. حالا نام یک گزینه تازه برای خط حمله پرسپولیس مطرح شده است. ایساک ساکسس، مهاجم نیجریایی تیم...

وب‌گاه فرارو

بعد از ناکامی در خرید دو گزینه اولیه، حالا پرسپولیس به یک خرید جذاب چشمک می‌زند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مارگاریتا روبلز وزیر دفاع اسپانیا در بیانیه‌ای از ارسال یک سامانه دفاع هوایی هاوک این کشور به اوکراین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع اسپانیا در جریان بیست و چهارمین نشست گروه تماس دفاع از اوکراین که با شرکت ولودیمیر زلنسکی برگزار شد، از ارسال فوری یک سامانه دفاع هوایی هاوک به اوکراین خبر داد و گفت: این سامانه در حال حاضر در لهستان قرار دارد و به زودی به اوکراین تحویل داده خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

ایساک ساکسس با سابقه حضور در تیم‌های سرشناس فوتبال دنیا به تیم فوتبال پرسپولیس لینک شده است.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از ناکامی در خرید دو گزینه اولیه، حالا پرسپولیس به یک خرید جذاب چشمک می‌زند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موضوع آمادگی قطر برای جام جهانی یکی دیگر از نگرانی‌ها بود که در آغاز بحران2017 خلیج‌فارس این نگرانی‌ها افزایش یافت. در آن زمان، بحث‌هایی درباره آمادگی قطر برای جام جهانی وجود داشت؛ زیرا انتظار می‌رفت آن محاصره بر ساخت ورزشگاه‌ها و سایر زیرساخت‌های لازم تاثیر بگذارد. قبل از بحران خلیج‌فارس، مذاکراتی درباره استفاده بالقوه از زیرساخت‌های کشورهای همسایه وجود داشت. گذرگاه قطر - بحرین به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های پارادوومیدانی بازی‌های پارالمپیک پاریس در ماده دو 200 متر زنان کلاس T 12 در مرحله نیمه نهایی عصر امروز در ورزشگاه استادوفرانس برگزار شد و هاجر صفرزاده دونده ایران در دسته دوم با 3 رقیب خود از کشور‌های برزیل، اسپانیا و ونزوئلا مصاف داد. در این رقابت صفرزاده با ثبت زمان 25.06 به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد. در این دسته لوپز پرز از...