جمعه 30 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

درست در روزهایی که اسپانیا از اظهارات جدید وینیسیوس خشمگین است، اتفاق نژادپرستانه جدید در یکی از بازی های فوتبال اسپانیا رخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فاصله 8 روز مانده به دیدار استقلال و الغرافه قطر در اولین مسابقه لیگ نخبگان، استقلال در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد در فاصله 8 روز مانده به دیدار استقلال و الغرافه قطر در اولین مسابقه لیگ نخبگان، استقلال در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد به گزارش عرشه آنلاین؛ تاکنون باشگاه استقلال 4 گزینه را برای جایگزینی جواد نکونام مدنظر قرار داده‌اند هر چند احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

لامین یامال ستاره‌ی جوان اسپانیای بارسلونا در دو سال اخیر رکورد های زیادی را به نام خودش ثبت کرده است و نامش در لیست سی نفره توپ طلای 2024 آورده شده است.

خبرگزاری تسنیم

آسیب‌دیدگی هافبک نفوذی بارسلونا جدی به نظر نمی‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: کار سختی را در مسابقات جهانی 2024 اسپانیا داشتیم، اما خوشحالم که توانستیم برای پنجمین بار در تاریخ قهرمان جهان شویم.

وب‌گاه فرارو

تاکنون باشگاه استقلال 4 گزینه را برای جایگزینی جواد نکونام مدنظر قرار داده‌اند هر چند احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

طلای وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان به کشتی‌گیر ترکمنستان رسید و این برای اولین بار بود که چنین اتفاقی برای کشتی ترکمنستان رخ می داد.

خبرگزاری تسنیم

تاکنون باشگاه استقلال 4 گزینه را برای جایگزینی جواد نکونام مدنظر قرار داده‌اند هر چند احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان درباره اسب زین شده ای که برای مسعود پزشکیان و دولت چهاردهم بر جا مانده است، توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد، «ادموندو گونزالس» کاندیدای اپوزیسیون در انتخابات ریاست جمهوری ژوئیه که در برابر مادورو شکست خورد، از این کشور گریخته است.

وب‌گاه فرارو

ایزاک ساکسس، مهاجم اسبق تیم‌های گرانادا، واتفورد، مالاگا و اودینزه برای تقویت خط حمله پرسپولیس، مورد توجه این تیم قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دلسی رودریگز» معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد که «ادموندو گونزالس» نامزد سابق ریاست‌جمهوری با دریافت پناهندگی از اسپانیا، ونزوئلا را ترک کرد.

وب‌گاه ورزش سه

استوائو ویلیان به پنجمین بازیکن جوان تاریخ تبدیل شد که پیراهن برزیل را به تن می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در مجمع آمبروستی گفت که طرحی برای آتش‌بس با روسیه آماده کرده است و می‌خواهد آن را با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزدهای ریاست جمهوری این در میان بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو ماه پس از گزارش بانک جهانی درباره بهبود متغیرهای اقتصادی در سه سال اخیر، صندوق بین‌المللی پول در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد: ایران از نظر نرخ بیکاری در رتبه 17 جهان قرار گرفته و این شاخص کمتر از شش کشور اروپایی از جمله اسپانیا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان درباره اسب زین شده ای که برای مسعود پزشکیان و دولت چهاردهم بر جا مانده است، توضیح داد.