جمعه 30 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه مشرق نیوز

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25- 2024 انجام شد و تیم های بزرگ اروپایی حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری مهر

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25- 2024 انجام شد و تیم های بزرگ اروپایی حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم در حال پیشرفت است و همگی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌ها به پیروزی برسیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته رفسنجان گفت: جای تاسف است که وضعیت صادرات پسته کشور و هرج و مرج حاکم بر آن، ما را به جایی رسانده که عده‌ای تاجر خرده‌پا از کشورهای اطراف به مزرعه و منزل کشاورز مراجعه کرده و محصول را بدون هیچ‌گونه آزمایش و کنترل کیفی خریداری و به صورت قاچاق و یا به نام ایران از کشور خارج می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: دلایل زیادی وجود دارد که بدانیم بازی سختی برابر فولاد داریم. باید از این سختی‌ها بگذریم و با تمام توانایی خود بازی کنیم و بدانیم که شاید در دقایقی از بازی رنج بکشیم ولی در نهایت باید بازی را ببریم.

وب‌گاه ورزش سه

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امروز در سالن موناکو برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس مطمئن است رئال بدون او هم کار دشواری برای فتح لالیگا نخواهد داشت و گفت اتلتیکو نسبت به بارسا شانس بیشتری برای دوم شدن خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان: سیاست ما صلح و دوستی، پرهیز از تنش است، ولی اگر قرار باشد کشور ما با تحریم و فشار وادار به انجام کاری شود، قطعا رویکرد و رفتار ما نیز به سمت و سوی دیگری سوق داده خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در رایزنی تلفنی با نخست وزیر نروژ با بیان اینکه ایران هرگونه تجاوزگری در دنیا را محکوم می‌کند، گفت: سیاست ما صلح و دوستی، پرهیز از تنش و درگیری و تعامل و گسترش روابط با همه کشورهای دنیا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در رایزنی تلفنی با نخست وزیر نروژ با بیان اینکه ایران هرگونه تجاوزگری در دنیا را محکوم می‌کند، گفت: سیاست ما صلح و دوستی، پرهیز از تنش و درگیری و تعامل و گسترش روابط با همه کشورهای دنیا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران هرگونه تجاوزگری در دنیا را محکوم می‌کند، گفت: سیاست ما صلح و دوستی، پرهیز از تنش و درگیری و تعامل و گسترش روابط با همه کشورهای دنیا است، ولی اگر قرار باشد کشور ما با تحریم و فشار وادار به انجام کاری شود، قطعا رویکرد و رفتار ما نیز به سمت و سوی دیگری سوق داده خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

رییس جمهور گفت: سیاست ایران تعامل و گسترش روابط با همه کشور‌های دنیاست.

خبرگزاری مهر

رییس جمهور گفت: سیاست ایران تعامل و گسترش روابط با همه کشورهای دنیاست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: سیاست ما صلح و دوستی، پرهیز از تنش و درگیری و تعامل و گسترش روابط با همه کشورهای دنیا است، ولی اگر قرار باشد کشور ما با تحریم و فشار وادار به انجام کاری شود، قطعا رویکرد و رفتار ما نیز به سمت و سوی دیگری سوق داده خواهد شد.