جمعه 30 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

تیم ملی نجات غریق بانوان کشورمان موفق به کسب مدال نقره ماده 4 در 90 متر ساحلی مسابقات قهرمانی جهان در استرالیا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قهرمانی جهان نجات غریق که در گلدکست استرالیا در حال برگزاری است، بانوان ملی‌پوش کشورمان در ماده 4 در 90 متر ساحلی پس از رقابت با تیم‌های قدرتمند اسپانیا، استرالیا، مصر، انگلیس، نیوزیلند، فرانسه و کانادا موفق به کسب سکوی دوم و مدال ارزشمند نقره شدند. در ماده 4 در 90 متر ساحلی تیم مصر اول و تیم میزبان (استرالیا) سوم شدند. تیم ایران با ترکیب...

وب‌گاه ورزش سه

مثل همیشه این لیگ برتر انگلیس بود که توانست گوی سبقت را از دیگر رقبا در انتقالات تابستانی برباید در حالی که لالیگا و لیگ عربستان سقوط را تجربه کردند.

وب‌گاه ورزش سه

میانگین سنی تیم بارسلونا در فصل 25-2024 حتی از سال قبل هم کمتر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت حفظ بهداشت عمومی در مواجهه با آبله میمونی خاطرنشان کرد: موضوع بهداشت اماکن عمومی مانند خوابگاه‌ها، هتل‌ها، مهدکودک‌ها، پادگان‌ها از نظر نظافت ملحفه، البسه و بهداشت عمومی از مباحث مهم برای تمام کشورها به حساب می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته یک مقام مسئول در وزارت بهداشت، آبله میمونی جدید با کرونا متفاوت است، اما دست‌کم گرفتن این بیماری و بی‌توجهی به توانایی‌های جدید این ویروس، اقدامی هوشمندانه نیست.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی بانوان نجات غریق کشورمان به فینال A ماده 4 در 90 متر مسابقات قهرمانی جهان در استرالیا صعود کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت درخصوص شیوع آبله میمونی گفت: موضوع بهداشت اماکن عمومی مانند خوابگاه‌ها، هتل‌ها، مهدکودک‌ها و پادگان‌ها از نظر نظافت ملحفه، البسه و بهداشت عمومی جزو مباحث مهم برای تمام کشور‌ها به حساب می‌آید.

خبرگزاری مهر

تیم ملی بانوان نجات غریق کشورمان به فینال A ماده 4 در 90 متر مسابقات قهرمانی جهان در استرالیا صعود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سه هفته و این همه حاشیه! این رکورد را، قطعاً می‌توان در کتاب گینس به نام فدراسیون فوتبال ایران ثبت کرد.

خبرگزاری مهر

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد است نفراتی که به تیم ملی دعوت شده اند شایستگی حضور در تیم ملی را دارند و این تیم شایستگی حضور در فینال جام جهانی 2024 ازبکستان را دارد.

خبرگزاری مهر

سرمربی اسپانیایی تیم فوتسال «ستاره لاوال» فرانسه معتقد است تیم ملی ایران به واسطه تکنیک بالای بازیکنانش می تواند در صورت داشتن آمادگی ذهنی کافی، نقش پررنگی در جام جهانی ایفا کند

وب‌گاه ورزش سه

استفان بایچتیچ، هافبک دفاعی اسپانیایی لیورپول با امضای قراردادی قرضی به سالزبورگ اتریش پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

رینیر ژسوس با قراردادی قرضی و یک ساله از رئال مادرید به گرانادا پیوست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل تلگرام، اوایل هفته جاری، در فرانسه تحت تحقیقات قضایی که شامل 12 تخلف جنایی در رابطه با این اپلیکیشن پیام‌رسان بود، دستگیر شد اما فرانسه تنها کشوری نبوده که به افزایش فعالیت‌های مجرمانه در این پلتفرم و امتناع آن از همکاری، واکنش نشان داده و تلگرام در کشورهای زیادی با محدودیت موقتی یا فیلتر روبرو شده است.