جمعه 30 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه مشرق نیوز

سنگربان تیم ملی آلمان از بازی ملی خداحافظی کرد.

وب‌گاه فرارو

آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا نخستین پیشنهاد خود را جهت جذب بال ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس ارائه کردند.

وب‌گاه فرارو

اتلتیک از سال 2001 نتوانسته در زمین بارسلونا پیروز شود، ولی با نیکو می‌خواهد آن را بشکند.

وب‌گاه فرارو

ماریا برانیاس موررا، پیرترین فرد جهان با 117 سال سن، در خواب از دنیا رفت. او رویداد‌های تاریخی جهانی از جمله دو جنگ جهانی و جنگ داخلی اسپانیا را تجربه کرد.

وب‌گاه تابناک

رئال مادرید شب گذشته در هفته اول از رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف مایورکا رفت و در این بازی به تساوی یک بر یک رسید و نتوانست به پیروزی برسد اما طعم شکست را هم نچشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادگاه کودتای 28 مرداد سال 1332 (دعوی شهروندان ایرانی علیه عوامل کودتای 28 مرداد اعم دولت ایالات متحده آمریکا، وزارت خارجه ایالات متحده، بانک مرکزی ایالات متحده، آژانس مرکزی ایالات متحده، وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا، مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا، فدرال رزرو) با دادخواهی بیش از 400 هزار نفر امروز یکشنبه (28 مرداد) به ریاست قاضی مجید...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

در حالی که تفتیش عقاید اسپانیا توسط نایب السلطنه اسپانیا، ماریا کریستینا دی بوربون در سال 1834 برای همیشه پایان یافت، تأثیرات تفتیش عقاید در قرون وسطای اسپانیا تا به امروز باقی مانده است، در حالی که این کشور در حال برداشتن گام‌هایی برای کنار آمدن با تاریخ دیرینه غیرمسیحی ستیزی خود است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام، ستاره جوان انگلیسی، پس از ناکامی در فینال یورو 2024، خشمش را بر سر کولمنی که در کنار زمین قرار داشت خالی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

شکست در فینال برای جود بلینگام ضربه‌ای مهلک بود. تصویری دردناک از او روی نیمکت، با نگاهی حسرت بار به جام و احتمالا توپ طلایی که از دست رفت، تاریخی شد.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام پس از پایان فینال یورو 2024 به سوی هواداران انگلیسی رفت و از آنها عذرخواهی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آلوارو موراتا، کاپیتان اسپانیا، قهرمانی را یورو را به آندری اینیستا و بویان کرکیچ تقدیم کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فوتبال اسپانیا برای پیروزی در رقابت‌های یورو نزدیک به 30 میلیون یورو پاداش گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

کوکوریا با بازی پرجنبش و جوش و خاص خود امشب هم از بهترین‌های اسپانیا بود.

وب‌گاه ورزش سه

سه بازیکن اسپانیایی، به فاصله کمی بعد از آنکه با جام قهرمانی چمپیونزلیگ به مادرید برگشتند حالا با جام قهرمانی یورو قدم به پایتخت اسپانیا می‌گذارند.