شنبه 14 مهر 1403

اشتغالزایی 38 هزار نفر در طرح‌های بنیاد برکت خراسان جنوبی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اشتغالزایی 38 هزار نفر در طرح‌های بنیاد برکت خراسان جنوبی

موسوی گفت: طرح‌های بنیاد برکت در خراسان جنوبی تاکنون برای بیش از 38 هزار نفر شغل ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل خاورستان، سید مجتبی موسوی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌های اشتغال هزار و 682 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها در سه قالب طرح‌های بنگاه محور، اجتماع محور، تسهیلات محور و مشارکت مدنی است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون 574 طرح عمرانی و زیربنایی به ارزش 80 میلیارد تومان اجرا شده است، گفت: ساخت 72 مدرسه، 22 مسجد، 318باب مسکن محرومان، تکمیل بیمارستان حوزه علمیه، آبرسانی حسینیه خانی آلن و ساخت سالن ورزشی از اقدامات بنیاد برکت در استان بوده است.

موسوی در خصوص برنامه‌های در دست اجرای این نهاد نیز بیان کرد: پایدارسازی اشتغال ایجاد شده با ایجاد و تکمیل زنجیره تولید طرح‌های اشتغالزایی، کمک به توسعه و تقویت بازاریابی و فروش محصولات طرح‌های اشتغالزایی اجرا شده و اجرای 127 پروژه عمرانی و زیربنایی از جمله این اقدامات است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان جنوبی همچنین تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اقدام تا پایان سال 1402، اجرای 3050 طرح اقتصادی اجتماع محور و تدوین سند توسعه شهرستان نهبندان و اجرای طرح پیشرفت و آبادانی آن را از جمله برنامه‌های آتی بنیاد برکت در استان برشمرد.

انتهای پیام /