یک‌شنبه 1 مهر 1403

اشک‌های اشکان: خداحافظی با یک داور مطرح

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اشک‌های اشکان: خداحافظی با یک داور مطرح

داور با سابقه لیگ برتری پس از 27 سال فعالیت در این عرصه تصمیم به خداحافظی گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، دور از هیاهوی بازی‌های شب گذشته پرسپولیس مقابل شمس‌آذر و استقلال برابر پیکان، یک خداحافظی در لیگ برتر اتفاق افتاد و اشکان خورشیدی پس از نزدیک به سه دهه فعالیت در عرصه قضاوت در فوتبال خداحافظی کرد و تصمیم گرفت خود را بازنشسته کند.

اشکان خورشیدی که از سال 87 وارد چرخه داوران در لیگ برتر شد و نخستین قضاوت خود را در سال 89 با بازی بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و صبای قم انجام داد، دیروز پس از نزدیک به 15 سال حضور در سطح اول قضاوت در فوتبال ایران با چشمانی گریان از فوتبال و داوری خداحافظی کرد.

این داور به دلیل 45 ساله شدن و سن بازنشستگی، مجبور شد آخرین قضاوت خود در لیگ برتر را داشته باشد و دیروز هم کار سختی برای قضاوت در دیدار آلومینیوم اراک و سپاهان در هفته ماقبل پایانی فصل نداشت.

اشکان خورشیدی قبل از دیدار آلومینیوم و سپاهان، با حضور محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ، محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، محمدرضا غفاری و درزی‌خلری روسای هیئت فوتبال استان‌های مرکزی و مازندران و سرمربیان دو تیم تجلیل شد و پس از آن هم آخرین قضاوت خود را انجام داد.

خورشیدی پس از سوت پایان دیدار آلومینیوم و سپاهان که 6 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم داشت و دو دقیقه هم به دلیل اتلاف وقت بازیکنان زردپوش ادامه پیدا کرد، سوت پایان را به صدا درآورد و با چشمانی گریان در کنار همکاران خود و در آغوش علی‌اصغر مومنی از قضاوت خداحافظی کرد.

علی‌اصغر مومنی که خود ازجمله داوران فعال لیگ برتری است و فردا پنج‌شنبه هم باید دیدار حساس استقلال ملاثانی و خیبر خرم‌آباد در لیگ یک را قضاوت کند، اشکان خورشیدی را پس از خداحافظی در آغوش گرفت و تا بیرون از زمین همراهی کرد.

رحیم حاجی‌پور و مرتضی یوسف‌شهریاری نیز دو کمک خورشیدی در آخرین قضاوت او در لیگ برتر بودند که قضاوت کم‌نقصی داشتند.

اشک‌های اشکان: خداحافظی با یک داور مطرح 2
اشک‌های اشکان: خداحافظی با یک داور مطرح 3