شنبه 6 مرداد 1403

قم

قم

خبرگزاری مهر

ایرانی ها و عراقی ها در عزاداری‌های ماه محرم میراث مشترک دارند، اما یکی از آیین هایی که شبیه بهم برگزار می شود مشعل گردانی است این آیین می تواند در قالب یک پرونده مشترک به ثبت جهانی برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها شهرک صنعتی شکوهیه به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز صنعتی کشور در استان قم دست به گریبان قطعی برق در بازه‌های زمانی 24 ساعته شده است

خبرگزاری مهر

مدافع - وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اصفهان با عقد قراردادی راهی استقلال تهران شد. این انتقال در شرایطی صورت گرفت که باشگاه تهرانی با انتشار تصاویری از آن به عنوان بمب یاد کرده بود!

خبرگزاری تسنیم

مرحله جدید اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته و پارادوومیدانی در راستای اعزام به بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی گفت: تمرکز ناهمگن جمعیت در ایران، استمرار کاهش جمعیت در تعدادی از نواحی و افزایش قابل ملاحظه آن در برخی از پهنه‌ها، چالش اصلی در توسعه پایدار ایران زمین خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمارهای وزارت کشور حکایت از آن دارد که بیشترین آراء باطله در پایتخت به صندوق ها انداخته شده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز پایش کیفیت هوای استان مرکزی از ناسالم بودن هوای اراک، شازند و ساوه خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز اجرای طرح حدنگاری محدوده و حریم راه‌های کشور (موسوم به طرح کاداستر) در هفت استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید آجورلو در تحلیلی پیرامون انتخابات 15 تیر با رویکرد جامعه شناسی سیاسی از دو نوع استان اکثریتی و قطبی بر اساس آرای نامزدها نام برده است.

وب‌گاه گسترش

پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای یکم تا 23 مردادماه، از امروز ساعت 9 صبح شروع شده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مربوطه اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسافری که 20 کیلوگرم تریاک در بسته غذای حیوانات جاسازی کرده بود در فرودگاه امام خمینی (ره) شناسایی و بازداشت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در برخی مناطق گیلان، اردبیل، غرب مازندران، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و سمنان رگبار باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می شود. این وضعیت فردا دوشنبه در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر دولت روحانی در یک سخنرانی گفت: این فرهنگ است که جامعه را متحول می‌کند، انقلاب اسلامی را پیروز کرد و دنیا را در برابر ما به ضعف کشانده است. حرف خودمان را می‌زنیم و راهبرد خودمان را مشخص می‌کنیم و هیچ قدرتی نمی‌تواند اراده‌اش را به ما تحمیل کند و ایران با اراده ایرانی اداره می‌شود.

وب‌گاه گسترش

با آن که راه آهن در اطلاعیه‌ای پیش فروش بلیت اشاره‌ای به افزایش قیمت نکرده است، اما بررسی قیمت‌های جدید بلیت و پیگیری از شرکت‌های ریلی نشان می‌دهد در پیش‌فروش مردادماه، قیمت‌ها 30 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه فرارو

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم، در جمع عزاداران حسینی در کوالالامپور، گفت: راز جاودانگی قیام عاشورا ظرفیت فرا نسلی و فراتاریخی آن است.