چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اصفهان

اصفهان

وب‌گاه ورزش سه

بیژن و پیام حیدری دو داور فعال فوتبال ایران هستند که در مجموع 27 مرتبه در لیگ برتر سوت زده‌اند، که از این 14 مرتبه قرعه قضاوت‌شان به 4 تیمی مدعی و پر هوادار لیگ برتر خورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای سفر آتی «رافائل گروسی» مدیرکل این نهاد به ایران را تأیید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بوی برجام به بازار ارز رسید و در سایه مه‌آلود اخبار، طلا و سهام انتخاب صاحبان سرمایه در روز جاری نبود.

وب‌گاه ورزش سه

محرم نویدکیا اعلام کرد حضورش در مس رفسنجان در فصل آینده منوط به رضایت طرفین از یکدیگر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

واریز سود سهام عدالت برخی از سهامداران به موقع صورت نگرفت و این موضوع باعث شده تا این پرداخت سود به خردادماه موکول شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بار دیگر مورد تست های تخصصی فیزیوتراپی قرار گرفت تا تکلیفش برای بازی با سپاهان مشخص شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به داخل دره‌ای 200 متری در شمال پرو دست‌کم 25 کشته برجا گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور از امشب تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دومین روز از اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا چهار میزگرد تخصصی برگزار شد، متخصصان، کارشناسان و هیات های آسیایی هرکدام بنا به علاقه‌مندی خود در این میزگردهای تخصصی شرکت کردند و همراه با همتایان و کارشناسان ایرانی، موضوعات مختلف را موردبحث و تبادل‌نظر قراردادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در «کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای» به ایران سفر خواهد کرد. قرار است، این کنفرانس از تاریخ 17 تا 19 اردیبهشت در اصفهان برگزار شود. گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفتگو خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر صمت در دیدار با معاون وزیر تجارت و صنایع قطر گفت: به نظر می‌رسد تجارت دو کشور ایران و قطر امسال 2 برابر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میزگرد تخصصی فناوری‌های جدید و نوظهور، استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا برگزار شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد. به گزارش عرشه آنلاین، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان اصفهان در حالی از ساعت 1730 امروز سه شنبه آغاز شده است که امید عالیشاه توانست با کمترین احساس درد در تست پزشکی شرکت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که 17 تا 19 اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

وب‌گاه ورزش سه

عیسی آل کثیر امیدوار است بتواند در الکلاسیکوی ایران باز هم گلزنی کند.