سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

اصلی‌ترین معضل ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نور است / واگذاری ورزشگاه به باشگاه باید 10 ساله باشد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اصلی‌ترین معضل ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نور است / واگذاری ورزشگاه به باشگاه باید 10 ساله باشد

رجائیان گفت: اصلی‌ترین معضل ورزشگاه نور است که باید ازنظر لوکس نور افزایش ضریب داشته باشیم و 88 پروژکتور استادیوم باید تعویض شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) با یک قرارداد سه‌ساله از دوره گذشته به باشگاه آلومینیوم واگذارشده اما آنچه ما دنبال می‌کنیم این است که با توجه به اینکه می‌خواهیم در این مجموعه هزینه کنیم و استانداردهای لازم برای حرفه‌ای سازی را در آن تعبیه کنیم قطعاً باید زمان واگذاری حداقل 10 ساله باشد.

وی افزود: اصلی‌ترین معضل ورزشگاه نور است که تا الآن با کمک فدراسیون و شرایطی که فراهم‌شده حداقل‌ها برای برگزاری یک دیدار وجود داشته است اما برای بالا بردن کیفیت بازی دو تیم بهتر است که ازنظر لوکس نور افزایش ضریب داشته باشیم. رجائیان تصریح کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال برگزاری یک مناقصه برای ارتقاء نور دکل‌های روشنایی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک است که در این مناقصه قیمت 5 سال قبل لوکس نوردیده شده و همین مسئله موجب گلایه شرکت‌های متقاضی انجام کار است. مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تأکید کرد: تقاضایی که داریم این است که مدیران مربوطه قیمت‌ها را به‌صورت واقعی ببینند تا شرکت‌هایی که متقاضی انجام کار هستند ترغیب شوند. وی افزود: تاکنون 5 بار مناقصه برگزارشده و پیمانکاری پا پیش نگذاشته است چراکه قیمت‌ها غیرواقعی است و با توجه به اینکه 88 پروژکتور باید تعویض شود اما رقم واقعی آن، چیزی نیست که از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برآورد می‌شود. انتهای پیام /