یک‌شنبه 8 مهر 1403

اضافه شدن تسهیلات جدید به دوره‌های ازدواج دانشجویی / شرکت تمامی دانشجویان متاهل یک سال اخیر در دوره امسال + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اضافه شدن تسهیلات جدید به دوره‌های ازدواج دانشجویی / شرکت تمامی دانشجویان متاهل یک سال اخیر در دوره امسال + فیلم

حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری جشن ازدواج دانشجویی گفت: ثبت نام ازدواج دانشجویی به زودی آغاز می‌شود و امیدواریم تمام دانشجویانی که در یک سال اخیر ازدواج کردند بتوانند در این دوره شرکت کنند. وی افزود: مانند سال‌های قبل اعزام به مشهد و شرکت در طرح همسفر تا بهشت و همچنین برنامه‌هایی که در دانشگاه‌ها به عنوان...

حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری جشن ازدواج دانشجویی گفت: ثبت نام ازدواج دانشجویی به زودی آغاز می‌شود و امیدواریم تمام دانشجویانی که در یک سال اخیر ازدواج کردند بتوانند در این دوره شرکت کنند.

وی افزود: مانند سال‌های قبل اعزام به مشهد و شرکت در طرح همسفر تا بهشت و همچنین برنامه‌هایی که در دانشگاه‌ها به عنوان جشن ازدواج دانشجویی، مشاوره‌های دانشجویی است را خواهیم داشت.

رستمی اضافه کرد: بعضی از حمایت‌هایی هم تلاش می‌کنیم در حوزه خوابگاه متاهلی، وام ازدواج و تسهیل مقررات که در سند ازدواج دانشجویی آمده است، جزء بخش‌هایی است که به ازدواج دانشجویی اضافه شده است. رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امسال محدودیتی برای شرکت در جشن ازدواج دانشجویی نداریم.