جمعه 8 تیر 1403

اطلاعیه مهم مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
اطلاعیه مهم مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان

، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد...

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحات مهمی درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان داد.

به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.

مهدی نیکفر؛ مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: با توجه به رضایتمندی نسبی از شرکت بیمه دانا در طول دو سال گذشته، امسال مجدد با بیمه دانا قرارداد منعقد کردیم.

وی افزود: امسال علاوه بر بیمه دانا بر اساس چارچوب تعیین شده برای خدمات و نرخ بیمه با شرکت بیمه معلم هم قرارداد منعقد کردیم و در نهایت در 23 استان با بیمه دانا و در 9 استان با بیمه معلم قرارداد منعقد شد.

قرارداد با بیمه معلم در 9 استان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بیمه تکمیلی فرهنگیان در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، گیلان، آذربایجان شرقی، قم و چهارمحال و بختیاری با بیمه معلم منعقد شده است.

نیکفر با اشاره به اینکه در بحث بیمه تکمیلی فرهنگیان هیچ تبعیضی میان استان‌ها نیست، متذکر شد: شرکت بیمه دانا و بیمه معلم خدمات و نرخ بیمه یکسانی را دریافت می‌کنند. همچنین از مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و معاونان پشتیبانی خواستیم تا نظر جمعی را درباره بیمه معلم و دانا پرسیده و شرکت بیمه‌گر مدنظر خود را در قالب مکاتبه برای ما ارسال کنند.

هزینه دندانپزشکی 6 میلیون تومان

وی بیان کرد: خدمات ارائه شده در بیمه تکمیلی امسال فرهنگیان همانند سال گذشته است یعنی بیشتر تعهدات بدون سقف و فرانشیز 5 تا 15 درصد است همچنین هزینه عینک یک میلیون و 500 هزار تومان و دندانپزشکی 6 میلیون تومان به ازای هر نفر است.

نیکفر درباره حق بیمه عنوان کرد: حق بیمه 560 هزار تومان به ازای هر نفر است که دو سوم آن را آموزش و پرورش و یک سوم را فرد متقاضی پرداخت می‌کند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان در قالب بیمه دانا از اول تیر فعال شده است و اطلاعات فرهنگیان متقاضی نیز به شرکت بیمه معلم ارسال شده است.

منبع: تسنیم هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

اطلاعیه مهم مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان 2