دوشنبه 2 مهر 1403

اعتراف رونالدو: برای قهرمانی عجله دارم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعتراف رونالدو: برای قهرمانی عجله دارم

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام به پیروزی تیم ملی پرتغال برابر ترکیه واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 که به میزبانی آلمان در حال برگزاری است روبروی تیم ملی ترکیه به میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل این تیم را از سر راه بردارد و صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند.

شاگردان روبرتو مارتینز پیش از این موفق شده بودند که در بازی اول برابر جمهوری چک هم به پیروزی برسند و حالا توانسته‌اند که هر شش امتیاز ممکن را از دو بازی به دست آورد و بسیاری آنها را یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات می‌دانند.

رونالدو شب گذشته موفق نشد گلی را برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند اما پاس گل سوم پرتغال را برای برونو فرناندز ارسال کرد تا به این شکل سهمی در کسب سه امتیاز این بازی داشته باشد. او پس از پایان این دیدار در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام نوشت:«عجله داریم و جایگاه اول قطعی شد. به این تیم افتخار می‌کنم. ما پرتغال هستیم!»

تیم ملی پرتغال در آخرین و سومین دیدار از مرحله گروهی یورو 2024 باید روز ششم خرداد ماه به مصاف تیم ملی گرجستان برود تکلیف جدول این گروه و دیگر تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مشخص شود.

اعتراف رونالدو: برای قهرمانی عجله دارم 2