دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اعزام استکی و پسرش به مسابقات مشترک المنافع بلاروس

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اعزام استکی و پسرش به مسابقات مشترک المنافع بلاروس

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین دوره بازی‌های کشورهای مستقل مشترک المنافع طی روزهای 14 تا 21 مردادماه به میزبانی بلاروس برگزار می‌شود.

این بازی‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود و طبق توافقات صورت گرفته بین وزارت ورزش و جوانان ایران و مسئولان ورزش کشور بلاروس، نمایندگان چند رشته ورزشی کشورمان نیز در رویداد فوق شرکت می‌کنند.

بر این اساس، میزبان بازی‌ها طی دعوتنامه‌ای از فدراسیون بوکس ایران خواست تا نفرات اوزان 75 و به اضافه 92 کیلوگرم تیم جوانان کشورمان در این رویداد حاضر شوند و در همین راستا و در وزن 75 کیلوگرم سام استکی و در به اضافه 92 کیلوگرم امیر اسماعیلی، صبح روز جمعه هفته جاری راهی بلاروس می‌شوند.

رضا مهدی‌پور سرمربی تیم جوانان و استکی سرمربی تیم امید، این نفرات را در بازی‌های کشورهای مشترک المنافع همراهی می‌کنند.

در راستای تعامل بین تیم‌های جوانان و امید که پشتوانه‌های بوکس ایران هستند، هر 2 سرمربی تیم‌های جوانان و امید به این رویداد اعزام خواهند شد. استکی سرپرستی این تیم اعزامی را نیز برعهده دارد.

لازم به ذکر است، بازی های کشورهای مشترک المنافع در حالی به میزبانی بلاروس برگزار خواهد شد که دو بوکسور اعزامی در دو رده سنی به این رقابت ها اعزام خواهند شد که یکی از این نفرات سام استکی فرزند سرمربی تیم ملی بوکس امید کشورمان است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید اعزام بوکسورها دو‌بوکسور به بلاروس اعزام می شوند مسابقات کشورهای مشترک المنافع این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است