جمعه 30 شهریور 1403

اعلام ترکیب الاتحاد در جدال با الحزم / بازگشت بنزما برای رسیدن به بهترین تیم آسیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اعلام ترکیب الاتحاد در جدال با الحزم / بازگشت بنزما برای رسیدن به بهترین تیم آسیا

الاتحاد که در اندیشه کاهش فاصله با الهلال صدرنشین است، امروز به مصاف الحزم می رود.

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته یازدهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الاتحاد در استادیوم امیر عبدالله الفیصل شهر جده به مصاف الحزم قعرنشین می رود و امیدوار است با کسب سه امتیاز خانگی، فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهد.

برای دیدار امروز، کریم بنزما به ترکیب اصلی تیم بازگشته است. ستاره فرانسوی که به دلیل آسیب دیدگی در دیدار قبلی این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و برابر نیروی هوایی عراق غایب بود، حالا مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

بنزما که در دیدار برابر التعاون هم برای تیم خودش و هم حریف گلزنی کرده بود، حالا به دنبال پاک کردن خاطره تلخ از آخرین حضورش با پیراهن الاتحاد است.

در بازی امروز، مارسلو گروهه به درون دروازه بازگشته است. سنگربان برزیلی که در بازی های آسیایی جایش را به عبدالله المعیوف می دهد، امروز از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

در خط دفاعی نیز لوئیز فیلیپه به مانند دیگر بازی های این تیم در کنار عمر هوساوی و احمد کادش انجام وظیفه می کند تا ترکیب سه نفره خط دفاعی تیم نونو اسپریتو سانتو اینگونه تشکیل شود.

در سمت چپ نیز احمد بامسعود بازی می کند و مهند الشنقیطی به عنوان وینگ بک راست به میدان می رود. انگولو کانته و سلطان الفرحان هافبک های میانی الاتحاد هستند.

عناصر تهاجمی تیم را ایگور کورنادو به عنوان وینگر چپ و هارون کامارا در پست وینگر راست و کریم بنزما در نوک خط حمله تشکیل داده اند.

نکته جالب درخصوص ترکیب الاتحاد، نیمکت نشینی عبدالرزاق حمدالله و رومارینیو است. الاتحاد به دنبال سه امتیاز این مسابقه است تا فاصله اش با الهلال صدرنشین را کاهش دهد.

اعلام ترکیب الاتحاد در جدال با الحزم / بازگشت بنزما برای رسیدن به بهترین تیم آسیا 2