شنبه 8 اردیبهشت 1403

اغتشاشگران مهسا امینی را سرپلِ هجمه علیه امنیت ملی کرده اند / مدافعان انقلاب جنسی داعیه دار حقوق زنان شده اند!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اغتشاشگران مهسا امینی را سرپلِ هجمه علیه امنیت ملی کرده اند / مدافعان انقلاب جنسی داعیه دار حقوق زنان شده اند!

آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای پرونده مهسا امینی را سرپل فعالیت ساختار شکنانه کرده و به خود اجازه دادند ارکان امنیت کشور را مورد هجمه قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه گفت: ماجرای مهسا امینی باید بدون هیچگونه مسامحه ای و با عدالت تمام پیگیری شود.

آیت الله حسینی همدانی افزود: نباید تا روشن شدن مسئله کاری کرد که روند رسیدگی خدشه دار شود، چرا که برخی اقدامات باعث می شود اصل موضوع گم شود. وی با اشاره به اینکه به دستگاه های قانونی و مراجع رسمی اعتماد داریم، اظهار داشت: همه باید تابع قانون باشند و الا انتظام اجتماعی به هم می خورد. امام جمعه کرج تصریح کرد: عده ای پرونده مهسا امینی را سرپل فعالیت ساختار شکنانه کرده و به خود اجازه دادند ارکان امنیت کشور را مورد هجمه قرار دهند. وی گفت: نیروی انتظامی با گستردگی فعالیت ها و خدماتی که از مرز تا کوچه پس کوچه های شهر دارد همواره برای حفظ ناموس و آرامش مردم قعال است. آیت الله حسینی همدانی افزود: عده ای بدون توجه به حجم حجیم فعالیت های پلیس در عرصه های مختلف، ناجوانمردانه آن را مورد هجمه قرار می دهند. وی اظهار داشت: اگر کسی با بیان، رفتار و عملش امنیت را بر هم زده و بی ثباتی و ناامنی به وجود بیاورد خائن به ملت است، باید انتقادات را مسیر قانونی حل کرد. امام جمعه کرج تصریح کرد: نباید در معرکه ای که راه افتاده است به نفع دشمن حرکت کرد، نقص ها را باید مرتفع کرد اما اصل موضوع را نباید از بین برد. وی گفت: فرصت طلبان، اصلاح طلبان، خارج نشینان و ضد انقلاب بدانند که اصل احکام الهی و ارزش های دینی کوتاه نخواهیم آمد. آیت الله حسینی همدانی افزود: جالب است کسانی که نیروهای خود را مجبور به سرکردن روسری می کنند از دختران ما می خواهند که حجاب بردارند. وی اظهار داشت: حکومت هایی که کارنامه حکمرانی آنها پر از جنایات در حق بانوان است دم از دفاع حقوق زن ایرانی می زنند. امام جمعه کرج تصریح کرد: مدافعان انقلاب جنسی داعیه دار حقوق زنان شده اند، احمق مزدور دیگری می گوید 80 میلیون ایرانی حجاب نمی خواهند! وی گفت: قران کریم فرمود سرانه فتنه هرگز بیدار نمی شوند، حساب مطالبات مردم و ایراد به قانون روشن است و برای رسیدگی به آنها راه وجود دارد. آیت الله حسینی همدانی افزود: حساب اغتشاشات، بر هم زدن امنیت جامعه، تخریب اموال عمومی و بیت المال مورد قبول هیچ عقل سلیمی نیست. وی اظهار داشت: آیا نباید با کسانی که هویت و شخصیت خود را با پول ملت مظلوم به دست آورده و دعوت به اغتشاش می کنند برخورد قانونی شود. امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جریمه خسارت ها را باید از محرکان اغتشاشات گرفت، تصریح کرد: مردم از دستگاه قضایی می خواهند که به قاطعیت عمل کنند. وی افزود: بیگانگان وقتی دیدند نمی توانند از طریق پرونده هسته ای ایران را تحت فشار قرار دهند روی قشر بانوان، نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری کردند. انتهای پیام /