یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اغتشاشگران همان جنایات دهه 60 منافقین را دنبال کردند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اغتشاشگران همان جنایات دهه 60 منافقین را دنبال کردند

رئیس شورای شهر تهران گفت: اغتشاشگران همان جنایات دهه 60 منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در یکصد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز بسیج گفت: شهادت مظلومانه بسیجیان را در کشور شاهد بودیم.

وی با اشاره به حوادث اواخر کشور گفت: از سه شنبه تا پنجشنبه حدود 18 نفر در کشور به شهادت رسیدند و نشان دادند که ملت و مردم ما آماده شهادت هستند و از شهادت هراسی ندارند. چمران ادامه داد: دشمن پس از اجرای تاکتیک‌های متعدد نتوانست مردم را به میدان بکشد و مردم به اغتشاشگران نپیوستند دشمن به مسائل اقتصادی روی آورد و با زور و فشار به دنبال بستن مغازه مردم بود که این ترفند هم برایشان راهگشا نبود و بر همین اساس در آخرین مرحله دست به سلاح شدند و همان جنایات دهه 60 منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند. رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: حکومت کودک کش اسرائیل از این کودک کشی به وجد آمد و خطاب به آشوبگران می‌گوید مردم اسرائیل با آنها است ایران آزاد از نظر آنها یعنی ایران دربند و قطعاً حکومت اسرائیل این آرزو را به گور می‌برد زیرا حکومت اسرائیل خود درحال نابودی است. وی گفت: باید باب آگاهی را به روی جوانان بگشاییم و امیدوارم تیم ملی فوتبال به پیروزی برسد وو قطعاً از تیم ملی خود حمایت می‌کنیم.