دوشنبه 2 مهر 1403

افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس

بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان لقمان سرخس با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس امور بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان لقمان حکیم سرخس بازدید و بخش سی تی اسکن این بیمارستان را افتتاح کرد.

تجهیز بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان با مشارکت بخش دولتی و آستان قدس رضوی و با هزینه‌ای افزون بر 45 میلیارد ریال انجام شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس امور بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان مرزی سرخس با جمعی از مردم و تولیدکنندگان این شهرستان به صورت چهره‌به‌چهره دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و دستور رسیدگی به مشکلات را صادر کرد.

معاون رئیس جمهور فردا پنجشنبه به شهرستان فریمان سفر می‌کند که دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، حضور در آئین کلنگ زنی پروژه مسکن ملی 900 واحدی فریمان، دیدار مردمی و افتتاح کارخانه پیستون ایران خودرو در شهرک صنعتی کاویان از برنامه‌های قاضی زاده در فریمان است.

انتهای پیام /

افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس 2
افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس 3
افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس 4
افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس 5
افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس 6
افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس 7
افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس 8
افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس 9