شنبه 6 مرداد 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، سید جواد موسوی در شورای ملی ثبت میراث‌فرهنگی منقول کشور که در مشهد مقدس به میزبانی مشترک آستان قدس رضوی و اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی برگزار شد، از ثبت ملی اثر نگارگری معروف به عصر عاشورا، شاهکار استاد محمود فرشچیان به عنوان یک اثر هنری که با روش نگارگری ایرانی خلق شده در فهرست...

خبرگزاری مهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از ثبت ملی اثر فاخر عصر عاشورای استاد محمود فرشچیان در فهرست میراث‌فرهنگی منقول کشور خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

در جلسه شورای هنر ماده واحده تأسیس مکتب هنر رضوی تصویب شد و اساسنامه اصلاح شده دانشگاه سوره مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند سید ابراهیم رئیسی در اختتامیه نشست های علمی «ملت ابراهیم» اداره فقیهانه امور در آستان قدس، قوه قضائیه و دولت را از ویژگی های شخصیتی سید ابراهیم رئیسی دانست و از حوزه های علمیه خواست تا به فقه حکومتی توجه ویژه ای داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه دولت سید ابراهیم رئیسی در معرض تحریف و تخریب قرار گرفته، از لزوم ایجاد نهضت روایتگری دولت به طور مستمر و بدون تقابل با دولت جدید سخن گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دختر شهید رییسی گفت: آیت الله رییسی چه در زمانی که رییس قوه قضاییه و چه در زمانی که رییس قوه مجریه بود، امورات حکومت را فقیهانه دنبال می کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دختر شهید رییسی گفت: آیت الله رییسی چه در زمانی که رییس قوه قضاییه و چه در زمانی که رییس قوه مجریه بود، امورات حکومت را فقیهانه دنبال می کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: یک ویژگی که بسیار مغتنم و مفید است و باید به آن بپردازیم؛ این است که آیت‌الله رئیسی اهل وصل بود و نگاه فصل نداشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حاشیه نشست مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و آیین بدرقه کاروان اعزامی کشورمان تفاهمنامه همکاری بین کمیته ملی المپیک و آستان قدس رضوی امضا شد

خبرگزاری مهر

کمیته ملی المپیک و آستان قدس رضوی به منظور بهره مندی از توانایی ها، ظرفیت ها و امکانات در اختیار موسسه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تشییع و تدفین پدر شهیدان حجازی با حضور، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آیین اختتامیه کنگره شعر دانشجویی شهید جمهور که در دانشگاه سوره برگزار شد، گفت: در وصف حضرت آیت اله رئیسی صحبت‌های زیاد شده و و شخص مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف به ویژگی‌ها و خصائص ایشان به تفصیل پرداختند. آخرین محفلی هم که ایشان به سخنرانی پرداختند در جمع هیئت دولت بود. تقریبا تمام جلسه...

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آیین اختتامیه کنگره شعر شهید جمهور با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید رئیسی گفت: آیت الله رئیسی اهل وصل بود و نگاه فصل نداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت سید «جواد حجازی» پدر شهیدان حجازی روز 23 تیر در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم تشییع، تدفین و بزرگداشت سید «جواد حجازی» پدر شهیدان حجازی روز 23 تیر در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.