شنبه 7 مهر 1403

افتتاح یازده پروژه روستای کهلا و سالن ورزشی روستای دیزج‌آباد در سفر هاشمی به استان زنجان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
افتتاح یازده پروژه روستای کهلا و سالن ورزشی روستای دیزج‌آباد در سفر هاشمی به استان زنجان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به استان زنجان وارد شهرستان خدابنده شد و در ادامه به دیگر روستاها سفر کرد. در ادامه سفر، مردم روستای گون‌دره شهرستان خدابنده از وزیر ورزش و جوانان استقبال کردند و کیومرث هاشمی به شهدای روستای گون‌دره شهرستان خدابنده ادای احترام کرد. افتتاح همزمان یازده پروژه شامل 10 زمین چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده روستای کهلا با...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود به استان زنجان وارد شهرستان خدابنده شد و در ادامه به دیگر روستاها سفر کرد.

در ادامه سفر، مردم روستای گون‌دره شهرستان خدابنده از وزیر ورزش و جوانان استقبال کردند و کیومرث هاشمی به شهدای روستای گون‌دره شهرستان خدابنده ادای احترام کرد.

افتتاح همزمان یازده پروژه شامل 10 زمین چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده روستای کهلا با حضور وزیر ورزش و جوانان، یکی دیگر از برنامه‌های سفر امروز بود.

همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان خدابنده برای افتتاح یازده پروژه شامل 10 زمین چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده روستای کهلا، صحرایی وزیر آموزش و پرورش نیز در روستای گون‌دره حضور یافت.

هاشمی در ادامه سفر یک روزه خود به استان زنجان سالن ورزشی روستای دیزج‌آباد شهرستان زنجان را افتتاح کرد و اولین مسابقه فوتسال در سالن روستای دیزج‌آباد با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

انتهای پیام /