پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

افزایش حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
افزایش حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی در چهارمحال و بختیاری

فرحناز قائد امینی گفت: حوزه‌های اجرای امتحانات نهایی پایه‌های 6 و 9 و 12 در استان افزایش یافت، همچنین برای آنکه رفت و آمد بین‌شهری انجام نشود حوزه‌های تصحیح امتحانات نیز افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: بعد از اعلان فراخوان دانش‌آموزان در سطح کشور در مخالفت به برگزاری برخی امتحانات به‌صورت حضوری دو مورد تجمع در شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در بین تجمع‌کنندگان چند نفر حضور داشتند که از دانش‌آموزان نبودند اما با تدابیری که اندیشیده شد این تجمعات پراکنده و در روزهای اخیر علی‌رغم اعلان مجدد تجمع شاهد هیچ موردی در استان نبودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نهایی، عنوان کرد: امتحانات پایه 9 و 6 و 12 به‌صورت حضوری از 27 اردیبهشت‌ماه تا 24 خردادماه امسال برگزار خواهند شد.

قائد امینی خاطرنشان کرد: همچنین امتحانات داخلی دانش‌آموزان نیز در تاریخ‌های ذکر شده برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های اجرای امتحانات نهایی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت، یادآور شد: برای آنکه رفت و آمد بین‌شهری انجام نشود حوزه‌های تصحیح امتحانات نیز افزایش یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای ایجاد آمادگی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم برای حضور در امتحانات نهایی یک امتحان شبه نهایی به‌صورت مجازی برای آن‌ها برگزار شد.

انتهای پیام /