جمعه 13 مهر 1403

افشاگری درباره بانک خون مسعود رجوی

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
افشاگری درباره بانک خون مسعود رجوی

یک از اعضای جداشده از سازمان مجاهدین می گوید: مسعود رجوی به افرادش می گفت بروید کشته شوید و خونتان را در بانک خودم برای سیاست استفاده می کنم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود خدابنده عضو جدا شده از سازمان مجاهدین خلق، گفت: یکی از مشکلاتی که در زمان عضویت در این سازمان با مسعود رجوی داشتم، این بود که بدون هیچ علمی دستور زیاد می داد. یکی از آنها کارهای عملیات بود. یعنی وقتی می خواست مرا به عملیات بفرستد، دستوراتی اضافه می‌کرد. در صورتی که میدانستم بخش عملیات، تعلیم دیده مخابرات عراق است و در عملکردشان حساب و کتابی داشتند. اما مسعود رجوی چیزی وسط این دستورات اضافه می کرد و همه چیز را بهم می ریخت و کسی هم جرأت نداشت چیزی بگوید. اینها را عراقی ها و تیم تعلیم دیده و تعلیم دهنده نمیفهمیدند، ولی مواردی که اضافه می کرد باعث می شد عملیات صورت نگیرد و آن شخص هم کشته شود. یعنی به جایی مثلا در انگلیس که اینها را می فرستاد تا آنها در آنجا کشته شود و به قول خودش بانک خونش پر شود.

وی افزود: رجوی می گفت پر کردن بانک خون یعنی افراد کشته شوند و بقیه به خاطر آنهایی که کشته شدند بمانند و ادامه دهند. متاسفانه این کار را زیاد انجام می داد. می گفت سگ و گربه هم می میرند ولی کسی که خونش وارد این بانک می شود مهم است و من بانکدار این خون هستم. یعنی خونی که جمع می شود را مت میبرم روی میز و در صحنه سیاست استفاده می کنم. وی می گفت اگر خون شما وارد این بانک نشود چه فرقی می کند. سگ و گربه هم خونش هدر می رود.

خدابنده گفت: رجوی می گفت من از این خون شما در راه انقلاب نوین استفاده می کنم.

27218

کد خبر 1965079