شنبه 31 شهریور 1403

افشاگری دشان درباره ماجرای ستاره فرانسوی / رابیو را هوایی کردند و رهایش کردند، شرم‌آور است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
افشاگری دشان درباره ماجرای ستاره فرانسوی / رابیو را هوایی کردند و رهایش کردند، شرم‌آور است!

دیدیه دشان از تصمیم خود برای دعوت نکردن آدریان رابیو به تیم ملی فرانسه دفاع کرد و وضعیت او در نقل و انتقالات را باعث شرمساری خواند.

به گزارش "ورزش سه"، روزهای سخت آدریان رابیو ادامه دارد. ستاره فرانسوی که برای حضور در دو بازی تیم ملی فرانسه مقابل ایتالیا و بلژیک به تیم ملی دعوت نشده از زمان جدایی از یوونتوس همچنان بدون تیم است.

زمانی که دیدیه دشان فهرست فرانسه برای فیفا دی سپتامبر را اعلام کرد دیده نشدن نام رابیو باعث شد در فرانسه برخی به خط خوردن نام او اعتراض کنند. دشان از تصمیم خود دفاع کرده و صحبت‌های تندی درباره رابیو مطرح کرد.

قرارداد رابیو با یوونتوس در ماه ژوئن امسال به پایان رسید و درحالی‌که گفته می‌شد چند باشگاه بزرگ اروپایی مثل بارسلونا، منچستریونایتد و میلان خواهان او هستند اما تا پایان پنجره نقل و انتقالات هیچ انتقالی برای رابیو در راه نبود تا او بدون تیم بماند. دشان به همین وضعیت رابیو اشاره کرد و گفت به‌خاطر بدون تیم بودن او بوده که به تیم ملی دعوتش نکرده است.

سرمربی فرانسه به یک خبرنگار گفت: "آدریان رابیو وضعیت ناراحت‌کننده‌ای دارد. درحالیکه قراردادش در حال پایان بود چند باشگاه زیر پایش نشستند و هوایی‌اش کردند و همین باعث شد او قید مذاکره جدی با باشگاه خودش برای تمدید را بزند. اما دیگر از آن باشگاه‌ها خبری نشد و رابیو بدون تیم است و دارد تنهایی تمرین می‌کند. امیدوارم خودش و مدیر برنامه‌هایش بتوانند هر چه زودتر برای آدریان تیم پیدا کنند تا او دوباره پیش ما برگردد".

صحبت‌های دشان در حالی است که علاوه بر باشگاه‌های اروپایی گفته می‌شد به درخواست کریستیانو رونالدو باشگاه النصر عربستان رابیو را می‌خواهد ولی پنجره عربستان هم بسته شد بدون اینکه از جذب رابیو توسط تیم زردپوش ریاض خبری باشد.

افشاگری دشان درباره ماجرای ستاره فرانسوی / رابیو را هوایی کردند و رهایش کردند، شرم‌آور است! 2