شنبه 14 مهر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

وب‌گاه فرارو

واقعیت این است که تعدادی از همین افراد که این روز‌ها در تلاش هستند تا از افشین قطبی به‌عنوان یک گزینه نام ببرند، همان‌هایی هستند که هنوز شایعات خط‌دادن به دراگان اسکوچیچ و داستان پکیج‌بندی در تیم ملی، علیه‌شان مطرح شده است.

وب‌گاه تابناک

انتصاب 3 نفر از فقهای شورای نگهبان برای یک دوره جدید، اردوغان و پوتین در تهران؛ از نشست روند آستانه تا روابط دوجانبه، مزاحمت سعودی، افشین قطبی جدیدترین گزینه دلالان؟ پهپاد‌های ایرانی در راه روسیه، سوژه جدید ایران‌هراسی امریکا، زورآزمایی تاریخی دلار و یورو و خداحافظی با سمند، تیبا، ساینا و پژو 405 از مواردی هستند که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افشین قطبی معنای پست مشکوکش درباره تیم ملی و هدف از انتشار آن را فاش کرد.

وب‌گاه ورزش سه

افشین قطبی در مورد شایعات شکل گرفته در مورد آینده او و احتمال بازگشت به ایران صحبت می‌کند.

وب‌گاه فرارو

از علی دایی، امیر قلعه نویی و جواد نکونام به عنوان گزینه‌های مد نظر برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان نام برده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

از علی دایی، امیر قلعه نویی و جواد نکونام به عنوان گزینه‌های مد نظر برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان نام برده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران شد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی سابق پرسپولیس، یک استوری معنادار درباره تیم ملی فوتبال کشورمان منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان اظهار داشت: گروه ایران، گروه سختی است، ولی ایران می‌تواند به مرحله حذفی راه پیدا کند اگر تصمیمات درست اتخاد شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، به نقل از آسوشیتدپرس، تیم ملی پس از کسب سهمیه جام جهانی در گروه B مقابل انگلیس، ایالات متحده و ولز قرار خواهد گرفت. باخت 2 بر یک در یک بازی دوستانه مقابل الجزایر در ماه گذشته، تنها بازی تدارکاتی ایران تاکنون برای جام جهانی فشار بر اسکوچیچ را افزایش داد. افشین قطبی مربی ایرانی - آمریکایی که از سال 2009 تا 2011 هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت، گفت: اهمیت جام...

وب‌گاه ورزش سه

با وجود نظر کمیته فنی مبنی بر انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی، کماکان احتمال حضور سرمربی خارجی روی نیمکت ایران در جام جهانی قطر وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

با تاکید فدراسیون بر انتخاب یک مربی ایرانی به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ، همه نگاه‌ها معطوف به صاحب جدید نیمکت تیم ملی است.

وب‌گاه فرارو

در این بین تیم هنان سانگشان که خاویر پریرای اسپانیایی را روی نیمکت خود دارد، با حضور یک ایرانی در بین اعضای کادرفنی‌اش پای به میدان می‌گذارد. جهانیار محبی، که پیش‌تر دستیار افشین قطبی بود و سپس در لوانته نیز مدتی کنار پریرا فعالیت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم هنان سانگشان امروز دیدار حساسی را در سوپرلیگ چین خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچگاه پاسپورت نباید تعیین کننده کیفیت و حضور یک مربی باشد.