یک‌شنبه 15 مهر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

وب‌گاه فرارو

سیدجلال برای فصل بعدی سه‌گزینه دارد؛ در پرسپولیس بماند و احتمالا نیمکت‌نشین شود، با لباس این تیم خداحافظی کند و عضوی از کادرفنی شود یا اینکه به تیمی دیگر برود و بازی کند؛ گزینه جدی او هم ملوان تازه لیگ برتری شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهرخودروی مشهد یا همان پدیده سابق بعد از 8 سال حضور در لیگ برتر به سرنوشت استیل‌آذین تهران، داماش گیلان، استقلال اهواز، راه‌آهن تهران، صبای قم، نفت تهران و ماشین‌سازی تبریز دچار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «فوتبال مانند هواپیماست. با افزایش سرعت، مقاومت هوا هم افزایش می‌یابد؛ بنابراین باید قسمت سر را ساده‌تر کنید!» این یکی از نقل قول‌های «ویکتور ماسلوف» خالق سیستم 2-4-4 است که به احتمال کم شدن تعداد مهاجمان نوک در فوتبال آینده اشاره کرده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از لغو دیدار تدارکاتی شاگردان دراگان اسکوچیچ مقابل کانادا که البته کاملا مسائل سیاسی در آن دخیل بود، نگرانی‌ها درباره روند آماده‌سازی تیم‌ملی در مسیر جام‌جهانی تشدید شده است.

وب‌گاه ورزش سه

اگر کریم باقری به زبان هم نمی‌آورد که اولویتش با پرسپولیس است، بازهم هواداران پرسپولیس موضع کاپیتان سابق خود را می‌دانستند.

وب‌گاه ورزش سه

پس از یک سال و 9 ماه، کریم انصاری‌فرد در فهرست تیم ملی قرار ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهاد مجیدی با قهرمانی با استقلال در لیگ برتر، نامش در تالار مربیان قهرمان ثبت شد و حالا او یکی از افتخارآفرینان فوتبال ما محسوب می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برخی رسانه ها نام جانشین گل محمدی در پرسپولیس را منتشر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرهاد مجیدی با قهرمانی در بیست‌ویکمین دوره مسابقات لیگ برتر به جمع جوان‌ترین مربی‌های فاتح این لیگ اضافه شد.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان سابق پرسپولیس دلایل ناکامی این تیم یک روز پس از قهرمانی استقلال را بررسی می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

استقلال با برتری مقابل فولاد، رکورد شکست‌ناپذیری خود را حفظ کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آن زمان پرسپولیس قهرمان می‌شد، استقلال تبریک می‌گفت و بالعکس اما اتفاقاتی که پیشکسوتان در فضای مجازی رقم می‌زنند مردم را از هم متنفر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در لیگ برتر اتفاق های دراماتیک کم رخ نداده و بارها اتفاق افتاده که در دقیقه و ثانیه‌های پایانی تکلیف تیم قهرمان تغییر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرهاد مجیدی با برتری امشب مقابل شهرخودرو رکورد 26 بازی بدون شکست در لیگ‌برتر را به نام خود ثبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهاد مجیدی با نباختن مقابل شهرخودرو به یک رکورد جدید رسید.