یک‌شنبه 15 مهر 1403

افشین قطبی

افشین قطبی

وب‌گاه نود

انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی یادآور روزهای نه چندان خوب فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سخت‌ترین روز زندگی ورزشی علی دایی احتمالا لحظه‌ای بود که داور سوت پایان بازی مقابل عربستان را در ورزشگاه آزادی زد. مقدماتی جام جهانی 2010. آنها با نتیجه 2- یک ما را شکست دادند، از آن بازی پر تب و تاب بیش از نحوه به ثمر رسیدن دو گل، سبک شادی کردن بازیکنان سبزپوش عربستان در یادها ماند و هر بار دیدنش آزارمان داد. دایی بعد از آن بازی اخراج شد. افشین قطبی به‌جایش نشست و تیم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت خود موافق حضور افشین قطبی در جمع سرخپوشان نبود.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در این برهه از زمان فقط و فقط مربی خارجی را می‌پذیرند و به مربی ایرانی اقبالی نشان نمی دهند؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرسپولیس برای پنجمین بار قهرمان نیم‌فصل شد؛ آنها در سه مرتبه از چهار قهرمانی نیم‌فصل پیشین خود توانسته‌اند، عنوان نخست را در پایان لیگ به دست بیاورند.

خبرگزاری ایسنا

جایی فراتر از رنگ‌ها تیم ملی معنا پیدا می‌کند و همه اقوام، همه رنگ‌ها و همه تفاوت‌ها کنار می‌روند تا حامی یک "تیم ملی" باشند. تیمی که طرفداران فوتبال امیدوارند به حال خود رها نشود و از این شرایط نگران کننده خارج شود.

خبرگزاری ایسنا

«صدرنشینی در یک عصر جمعه زمستانی با تک گل وحید امیری حتی اگر با چنگ و دندان به دست آمده باشد، برای یک نیم‌فصل پرماجرا شیرین است حتی اگر به جان سعید راد ننشیند.»

وب‌گاه عصر ایران

صدرنشینی در یک عصر جمعه زمستانی با تک گل وحید امیری حتی اگر با چنگ و دندان به دست آمده باشد برای یک نیم‌فصل پرماجرا شیرین است حتی اگر به جان سعید راد ننشیند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فضای مجازی باعث جدایی ام از پرسپولیس شد.

وب‌گاه عصر ایران

21 سال از زمانی که او به عنوان یکی از اعضای تیم ملی آمریکا و کادر استیو سامپسون به فرانسه رفت می‌گذرد؛ جایی که آمریکا، کشوری که او از 13 سالگی در آن بوده است برابر کشوری که در آن به دنیا آمده یعنی ایران با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی تیمی روز پنج‌شنبه می‌تواند 60 هزار هوادار را به ورزشگاه بیاورد یعنی بازیکنانش کار متفاوتی کرده‌اند. استراماچونی این روزها بیش از هر زمانی شبیه افشین قطبی در اولین فصل حضور در فوتبال ایران است.

وب‌گاه عصر ایران

اگر برای مدت طولانی در فوتبال باشید، حس ششم شما تقویت می‌شود. اوضاع در آن مقطع عادی نبود و اوضاع آنطور که باید پیش نمی‌رفت، برای همین به این نتیجه رسیدم که بهتر است از پرسپولیس بروم.

وب‌گاه تابناک

پرسپولیس فصل را با 16 بازی بدون باخت شروع کرد و هواداران به او لقب افشین امپراطور دادند. لقبی که برای او لقب راحتی نبود. در همین رابطه قطبی گفت: چه کسی دوست دارد امپراطور داشته باشد. باید فقط سعی می‌کردم فروتن باشم