دوشنبه 16 مهر 1403

اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج

هم‌زمان با عید سعید فطر در ایران اسلامی با حضور نمازگزاران یاسوجی نماز عید سعید فطر در این شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد در فضای باز بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور و شعور اقشار مختلف شهروندان یاسوجی برگزار شد.

امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نماز عید فطر با تبریک عید فطر، گفت: خداوند متعال ابزارهای بهشت و دوزخ را به ما آموخت، اگر اسلام، نماز، روزه نباشد دربهای دوزخ بر روی انسان باز خواهد شد. آیت الله حسینی با بیان اینکه انسان های موحد در آتش خواهندسوخت، گفت: کسانی که با اهل بیت و امیر المومنین دشمنی می کنند در اتش خواهند سوخت. وی افزود: باید سپاس گذار این باشیم که در حکومت کفر زندگی نکرده و حیات ما در پرتو دین اسلام است.

آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز عید فطر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: عبادت و طاعات های شما ذخیره شد و تلاوت قرآن و شب زنده داری ها را باید ادامه داد و پایان ماه رمضان به معنای پایان عبادات نیست. نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید با عبادت برای ماه رمضان آینده سوخت گیری کنیم، گفت: افراد زیادی سالیان گذشته بودند و امسال نیستند و باید قدر لحظات و ساعت ها عمر را بدانیم. وی به جلوگیری از اسراف اشاره کرد و گفت: اسراف حرمت شرعی دارد و باید در مصرف اب، برق، گاز، غذا اسراف نکرد زیرا آنها نعمت های الهی و بیت المال هستند و اسراف سبب خشم خدا می شود. آیت الله حسینی به ضرورت جلوگیری از بدحجابی اشاره کرد و افزود: پوشش های نامناسب در شأن جامعه شیعی نیست و پوشش های نامناسب سبب آثار و تبعات آسیب های اجتماعی نظیر طلاق و سست شدن بنیان های خانواده می شود. وی با بیان اینکه لباس ها زخمی و کوتاه نامناسب و در شأن بانوان ما نیست گفت: باید مراقب پوشش فرزندان و خانواده های خود باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور مردم استان در راهپیمایی را دشمن شکن و امید آفرین دانست و گفت: حضور و مشارکت در راهپیمایی در روز قدس سبب عزت و آبروی شما و نظام اسلامی است.

امروز دوربین عکاسان و تصویر برداران لحظات زیبایی از حضور گروه‌های مختلف در این مراسم معنوی را ثبت کرد تا دوربین صبح زاگرس در این میان تصاویر خاطره انگیزی را اینجا به نمایش بگذارد.

انتهای پیام /

اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 2
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 3
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 4
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 5
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 6
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 7
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 8
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 9
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 10
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 11
اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج 12