شنبه 14 مهر 1403

اقدامات اجرایی کنگره ملی 3535 شهید زنجان با قوت انجام می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اقدامات اجرایی کنگره ملی 3535 شهید زنجان با قوت انجام می‌شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: امور مربوط به برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با قوت و قدرت هرچه تمام در حال انجام است و این کنگره با بهترین کیفیت برگزار خواهد شد.

فتح الله حقیقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه تلاش دست اندرکاران این است که کنگره ملی شهدا زنجان در زمان مقرر و تعیین شده و بدون هیچ مشکلی و در سطح مطلوب و مناسب برگزار شود.

وی برگزاری کنگره ملی شهدا را یک رویداد مهم فرهنگی خواند و با تاکید بر اینکه در این خصوص باید عوامل ذیربط پای کار باشند، اظهار داشت: به منظور برگزاری این کنگره، کمیته های تخصصی مختلف شکل گرفته و کارهای خود را نیز آغاز کرده اند که سال آینده (1400) در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

حقیقی با بیان اینکه سپاه و بسیج در کارها و اقدامات موفقی که داشتیم همواره یار و یاور ما بوده و هستند، تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، وظیفه ما است که دبیرخانه و ستاد آن نیز از مدت ها پیش ایجاد شده است.

استاندار زنجان با تاکید براینکه کارهای مربوط به تهیه و جمع آوری مستندات کنگره ملی شهدای استان زنجان آغاز شده است، گفت: نخستین کمک مالی استانداری زنجان به این کنگره ملی در حد وسع و توان صورت گرفته است.

*س_برچسب‌ها_س*