شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقدامات خوبی را برای تیم ملی فوتبال در نظر گرفتیم

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
اقدامات خوبی را برای تیم ملی فوتبال در نظر گرفتیم

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، کاروان تیم ملی فوتبال ایران که بامداد امروز وارد شهر استانبول شد در ضیافت ناهار سفارت ایران در ترکیه شرکت کرد.

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون ضمن تقدیر و تشکر از استقبال سفارت ایران در ترکیه در سخنانی کوتاه گفت: تیم ملی فوتبال از اهمیت بسیار زیادی در بین مردم عزیز کشورمان برخوردار است و بازیکنان ملی‌پوش نیز جایگاه خاصی در میان فوتبالدوستان جوان دارند.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی را با توجه به شرایط سخت حاصل از شیوع ویروس کرونا برای تیم ملی در نظر گرفتیم و در تلاش هستیم که با ادامه این روند و حمایت همه ارکان ورزش و همچنین سایر مسئولان به مانند مدیران ورزش دوست سفارت کشورمان در ترکیه که امروز میزبانی تیم ملی کشور را برعهده داشتند، برای کسب نتایج لازم در مسابقات باقی مانده از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قدم برداریم. به نمایندگی از تیم ملی از همراهی دوستان عزیزمان در سفارت کمال سپاس را دارم و برای آنها تداوم توفیق را از درگاه الهی خواهانم.

براساس این گزارش، کاروان تیم ملی فوتبال ایران ساعت 20 امروز استانبول را به مقصد سارایوو ترک می‌کند و روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی در این شهر به مصاف تیم ملی بوسنی می‌رود.