چهارشنبه 18 مهر 1403

اقدام خاص در حمایت از والیبالی‌های قدیمی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اقدام خاص در حمایت از والیبالی‌های قدیمی

جمعی از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال بانوان ایران و دارندگان تنها مدال برنز این رشته در بازی‌های آسیایی 1966 گرد هم آمدند.

به گزارش "ورزش سه"، در این نشست ژاله سیدهادی‌زاده، پری فردی، مهری خرازی، روحی پندنواز، لیلا امامی و همچنین عباس واحدی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال حضور داشتند. واحدی: تکریم شما بزرگان و افتخارآفرینان رشته‌های مختلف ورزشی منجر به ترغیب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به ورزش می‌شود

عباس واحدی مدیرعامل صندوق در این دیدار گفت: صندوق حمایت خانه پیشکسوتان است و حضور شما در صندوق مایه خرسندی بنده و همکارانم است. وی با تاکید بر این موضوع که ارتقای سطح خدمات‌دهی به بزرگان و پیشکسوتان ورزش از جمله دغدغه‌های اصلی وزیر ورزش و جوانان است، افزود: هر چه حمایت و تکریمِ افتخارآفرینان ورزش از سوی مجموعه‌های متولی در ورزش و دیگر دستگاه‌ها بیشتر باشد و این توجه و تکریم توسط نسل نوجوان و جوان بیشتر دیده شود، انگیزه و اشتیاق آنان به ورزش افزایش خواهد یافت. در این بین علاوه بر توسعه ورزش بین جوانان، استعدادهای بیشتری بروز و ظهور می‌یابد و به تبع آن سکوهای بیشتری نیز در میادین بین‌المللی ورزشی توسط جوانان عزیز کشورمان فتح خواهد شد.

مدیرعامل صندوق گفت: امیدوارم ارتباط هدفمند و مؤثری بین شما که از نسل گذشته هستید با جوانان و ورزشکاران نسل جدید در کلیه فدراسیون‌ها برقرار شود و تجربیات ارزنده‌تان به این عزیزان انتقال یابد. امروز بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی توفیقات قابل توجهی را در مسابقات مختلف کسب می‌نمایند که افتخارآفرینی ایشان در المپیک اخیر گواه آن می‌باشد. تقوی رئیس فدراسیون والیبال: ما میراث‌دار شما هستیم.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال نیز در این نشست گفت: متاسفانه در عرصه معرفی پیشکسوتان به خوبی عمل نشده و نسل جدید خیلی شناختی از بزرگان رشته خود ندارد.

وی تاکید کرد: والیبال حق شماست و باید آن را مطالبه کنید و فکر نکنید اگر مدیری قدردان شما نبود این حق شما ضایع شده است. شما یک روزی برای رفتن به مسابقات درخواست دادید و این شروع شما باعث رشد والیبال ما شد.

تقوی ادامه داد: شما صاحب فدراسیون والیبال هستید و ما مستاجر شما هستیم، ما شرایط را برای حضور بیشتر شما در خانه خود فراهم می کنیم تا شما راهنما و چراغ راه ما باشید. والیبال شما را فراموش نکرده ما میراث‌دار شما هستیم. در پایان رئیس فدراسیون والیبال از بانوان حاضر در این نشست برای حضور در فدراسیون دعوت کرد.