چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

الحاق تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش + جزئیات

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
الحاق تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش + جزئیات

اقتصادنیوز: امیر سرتیپ دوم غلام‌حسین سلیمانی گفت: در آینده نزدیک، شاهد ارائه تجهیزات جدیدی برای ارتقای توان رزم به نیروی زمینی ارتش خواهیم بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فرمانده مرکز تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا با بیان این‌که «در نیروی زمینی ارتش نگاه ویژهای به ارتقا، طراحی و تولید تجهیزات وجود دارد»، گفت: در آینده نزدیک، شاهد ارائه تجهیزات جدیدی برای ارتقای توان رزم به نیروی زمینی ارتش خواهیم بود.

امیر سرتیپ دوم غلام‌حسین سلیمانی در گفت‌وگویی درباره بازسازی و بازتولید ادوات مورد نیاز نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: در دنیا تجهیزات نظامی دارای ویژگیهای خاص را از رده خارج نمی‌کنند، بلکه آن‌ها را ارتقا می‌دهند؛ به عنوان مثال تانک «ام 60» از جمله تجهیزاتی است که در دهه 60 میلادی وارد کشورمان شده و اکنون این وسیله با قرارگیری تجهیزات نوین بر روی آن، به وسیله‌ای عملیاتی برای مقابله با تهدیدات تبدیل شده است.

خبر مرتبط نیروی دریایی ارتش وارد عمل شد / نجات سیل‌زدگان استان هرمزگان

اقتصادنیوز: با حضور به موقع بالگرد منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، سه نفر از افراد ناپدید شده در شرق استان هرمزگان نجات پیدا کردند.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم صحنه نبرد، اقتصادی کردن چنین تجهیزاتی است؛ از این رو با همین نگاه در حوزه زرهی و توپخانه، تجهیزات موجود یا در حال طراحی، باید امکان مقابله با تهدیدات را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در نیروی زمینی ارتش نگاه ویژهای به تجهیزات وجود دارد؛ چه به تجهیزاتی که برای مقابله با تهدیدات، نیازمند ارتقا هستند و چه تجهیزات جدیدی که بر حسب نیاز باید طراحی و تولید شوند؛ بنابراین در همین راستا و در آینده نزدیک شاهد الحاق تجهیزات جدید به این نیرو خواهیم بود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
الحاق تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش + جزئیات 2