شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه الف

ورزشی وب‌گاه الف

باشگاه پرسپولیس در واکنش به مصاحبه ها و اظهارات بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقلال با صدور بیانیه ای تاکید کرد که از این اقدام غیرحرفه ای استقلالی ها به فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

جواد نکونام با دریافت اخطار از بازی با شمس آذر محروم شد.

نماینده سنگین وزن ایران، پنجمین و آخرین مدال طلای ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی آزاد با کسب 3 مدال طلا و یک برنز در 5 وزن اول و شانس کسب 2 طلا و 2 برنز دیگر در 5 وزن دوم، عنوان قهرمانی زود هنگام آسیا را از آن خود کرد.

ساعت دو مسابقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی ها تغییر کرد.

هواداری که به مهاجم مراکشی تیم فوتبال الاتحاد پس از شکست در فینال سوپرکاپ عربستان برابر الهلال شلاق زد، دستگیر شد.

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان صاحب 3 مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی ارزشمند بارسلونا در پاریس و برد خانگی اتلتیکومادرید برابر دورتموند به پایان رسید.

در چند هفته اخیر شایعاتی در خصوص پیشنهادات اروپایی مهدی قایدی به گوش می‌رسد.

بعد از گفت‌وگوی جنجالی مجری یک برنامه تلویزیونی با علیرضا دبیر، هیچ‌کدام از عوامل و همکاران فدراسیون کشتی دیگر در این برنامه حضور نخواهند یافت.

هافبک سابق تیم استقلال پس از جدایی از این تیم به دلیل پرداخت‌نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرده بود. اکنون رای دادگاه درباره این شکایت صادر شده است.

روسیه قانون برگزاری بازی های جهانی دوستی را در میان نگرانی‌های کمیته بین‌المللی المپیک تصویب کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که چینش ترکیب مورایس و عدم رابطه صمیمی میان بازیکنان و سرمربی طلایی‌پوشان باعث بروز مشکل در عملکرد این تیم شده است.

تیم فوتبال آرسنال در دور رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا در خانه مقابل حریف آلمانی خود متوقف شد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه طی حکمی «اکبر خسروی نژاد» را به سمت دستیار وزیر و مدیر کل آفریقای وزارت امور خارجه منصوب کرد.

تیم فوتبال رئال مادرید در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی، لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در خانه با تساوی 3 بر 3 متوقف شد.