شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه الف

ورزشی وب‌گاه الف

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب سرخپوشان نسبت به دیدار گذشته ایجاد نکرده است.

مالک باشگاه تراکتور گفت: طی چند روز آتی سرمربی خوب خارجی انتخاب خواهیم کرد.

تیم ملی فوتسال ایران توانست در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه 3 بر 1 افغانستان را شکست دهد.

دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال 1404 برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نشست پیش از بازی برابر استقلال گفت: ما همیشه دنبال این بودیم که طرفداران فوتبال لذت ببرند. امیدواریم فردا هم اینطور باشد و بازیکنان ما به دنبال این هستند که بیشتر از قبل خود را به فوتبال ایران معرفی کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره باشگاه استقلال اظهار نظر نکند!» او همچنین کنایه‌ای هم به سازمان لیگ فوتبال زد.

السد در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر با نتیجه عجیب 9 بر 1 حریف خود را در هم کوبید. در این بازی محمد امین حزباوی در ترکیب اصلی السد به میدان رفت.

پس از حذف تیم فوتبال بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا و افزایش تحرک مدیران این باشگاه برای انتخاب مربی جدید، از بین سرمربی تیم B بارسلونا، سرمربی فعلی بایرن مونیخ و سرمربی سابق تیم ملی آلمان به عنوان گزینه‌های جدی آبی‌اناری‌ها یاد می‌شود.

تیم رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

بایرن مونیخ با پیروزی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

سپاهان در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید.

فدراسیون کشتی در پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

رافائل نادال به نخستین پیروزی‌اش در مسترز بارسلونا پس از پایان دوره طولانی‌مدت مصدومیتش واکنش نشان داد.

جام ملت‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) با 4 دیدار آغاز خواهد شد.

تیم‌های پاریس و دورتموند راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند.