شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید کسانی که دل‌شان برای والیبال می‌سوزد از انتخاب پیاتزا خوشحال هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

هاجر صفرزاده، دونده ایرانی در مسابقات 400 متر T12 بازی‌های پارالمپیک پاریس، موفق به کسب مدال نقره شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی با یکدیگر دیدار و بر ارتقای همکاری های مشترک این دو مجموعه، تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: بنده از آقای دنیامالی خواهش می کنم با اتکا به بودجه دولتی وعده‌ای به مردم ندهند. اما اگر تکیه‌مان بر مردم باشد در هر دو بخش موفق می شویم. تجربه نشان می‌دهد هرگاه تکیه ما بر مردم بوده است، موفق شده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

فرمین لوپز در اردوی تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا مصدوم شده و به بارسلونا بر می گردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به نقل از Sky sport، ربکا چپتگی که در دوی ماراتن المپیک 2024 پاریس شرکت کرده بود توسط نامزدش مورد سوءقصد قرار گرفت. نامزد این دونده اوگاندایی به دلیل اختلاف‌هایی که با هم داشتند با ریختن بنزین روی این دونده، او را آتش زد. ربکا چپتگی به دلیل سوختگی 75 درصدی در بیمارستان بستری شده است. این دختر دونده در المپیک 2024 چهل‌وچهارم شد. والدین این ورزشکار...

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان گفت: یک چیزی عرف شده که می‌گویند نباید به مردم قول بدهیم، این در حالی است که وقتی مسئولیت قبول می‌کنیم باید به مردم قول بدهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از موضوعات اصلی که با آن مواجه هستیم توازن نداشتن در برنامه‌ریزی و اجرایی و عملیاتی در دو بخش ورزش و جوانان است که وقت بیش‌تری باید روی این مشکل بگذاریم. بهره‌وری را صرفا در وجود مکان‌های ورزشی نمی‌بینم بلکه ما بهره‌وری را اختصاصا در بحث نیروی انسانی می‌بینیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد دنیامالی در آیین تکریم و معارفه وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: با توجه به تقارن این جلسه با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) امیدواریم با تاسی از ائمه اطهار این مسیر پیشرفت ورزش را با موفقیت طی کنیم. وی افزود: تشکر می‌کنم از اعتماد آقای پزشکیان و همکاران ما در مجلس شورای اسلامی که مسئولیت مارا سنیگن‌تر...

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید با همدلی و وفاق بین همه جامعه ورزش و جوانان کارهای بزرگی انجام دهیم.

خبرگزاری مهر

«تلاش و موفقیت ورزشکاران معلول و جانباز در عرصه های بین المللی با وجود محدودیت های جسمانی، پیام های مثبت و الهام بخشی را به همه آحاد و اقشار جامعه داده است.»

خبرگزاری تسنیم

وزیر پیشین ورزش گفت: آمایش سرزمینی و طرح ملی پیشرفت ورزش کشور 2 هدیه خوب به دنیامالی است و ما همه‌گونه اطلاعات را در این طرح مستند کرده‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تکریم و معارفه وزیر ورزش و جوانان با حضور محمدرضا عارف برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور از وزیر جدید ورزش و جوانان خواست، این وزارتخانه به دیپلماسی ورزش بیشتر توجه کند.