شنبه 5 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه ورزش سه

جلسه آیین تکریم و معارفه وزیر ورزش و جوانان با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اگر وزارت ورزش و جوانان ماموریت خود را به درستی انجام دهند، قطعا دستاورد ارزشمندی خواهیم داشت. کاهش هزینه‌های ملی و اجتماعی موثر است. راهکار مقابله با آسیب‌ها اجتماعی برخوردهای سخت نیست. با روش‌های نرم که در ذات این دو بخش است می‌توان به مقابله با آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اگر وزارت ورزش و جوانان ماموریت خود را به درستی انجام دهند، قطعا دستاورد ارزشمندی خواهیم داشت. کاهش هزینه‌های ملی و اجتماعی موثر است. راهکار مقابله با آسیب‌ها اجتماعی برخوردهای سخت نیست. با روش‌های نرم که در ذات این دو بخش است می‌توان به مقابله با آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: هاجر صفرزاده ورزشکار دو ومیدانی بانوان کشورمان در مسابقات پارالمپیک پاریس با صعود به فینال مسابقات بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

وب‌گاه ورزش سه

برونا الکساندر حالا در بین معدود ورزشکارانی است که هم در المپیک و هم در پارالمپیک حضور داشته و برای کسب مدال طلا مصمم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این آئین که با حضور رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، معاونان وزارتخانه و مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، رئیس شرکت توسعه و تجهیز، مدیران کل ستادی در محل وزارتخانه در حال برگزاری است ضمن تکریم تلاش‌های هاشمی در مدت یک سال حضور در رأس وزارت ورزش و جوانان، دنیامالی به عنوان وزیر ورزش معارفه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، مریم مرادی؛ تابستان 1403 بسان همیشه پر بود از اتفاقات پر افتخار برای جامعه زنان ایرانی که برای روایت هر کدامشان نیاز است راویان قلم روایت به دست بگیرند و آنقدر بنویسند و بگویند و روایت گری کنند که «دوست همدل» احساس غرور وشعف کند و «دشمن کوردل» جرات تاختن به زن ایرانی به حجاب زن ایرانی به غیرت زن ایرانی را حتی به خیالش هم راه ندهد، چه رسد که بخواهد...

خبرگزاری تسنیم

مراسم تکریم و معارفه وزیر ورزش و جوانان با حضور محمدرضا عارف در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر

با حضور محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور، آیین تکریم و معارفه وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر این که برای انتخاب نهایی سرمربی تیم ملی با 7 گزینه مذاکراتی را انجام دادیم گفت: خوشحالم که توانستیم در کوتاه ترین زمان ممکن سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور در مراسم تکریم و معارفه وزرای ورزش گفت: شهادت می دهم دنیامالی در هر نقشی که برعهده گرفته موفق بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روبرتو پیاتزا سرمربی پیشین تیم ملی والیبال هلند با قراردادی 4 ساله به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی شد.

وب‌گاه فرارو

روبرتو پیاتزا مربی سرشناس والیبال دنیا با قراردادی 4 ساله (2+2) به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم

روبرتو پیاتزا سرمربی پیشین تیم ملی والیبال هلند با قراردادی 4 ساله به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از پایان لیگ ملت‌های والیبال 2024، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد که یکی از 15 مربی برتر دنیا برای هدایت تیم ملی والیبال کشورمان به خدمت گرفته خواهد شد که بر این اساس مذاکرات رئیس فدراسیون والیبال با چندین گزینه مطرح والیبال دنیا پس از پایان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2024 آغاز شد و پس از مذاکرات و بررسی‌های متعدد روبرتو پیاتزا ایتالیایی...