یک‌شنبه 6 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه ورزش سه

شاید تیم ملی والیبال فرانسه سومین تیم دبل کننده قهرمانی در المپیک باشد.

وب‌گاه فرارو

مهدی طارمی، ملی‌پوش ایران پس از سال‌هایی موفق در لیگ پرتغال راهی ایتالیا شده تا به باشگاه صاحب‌نام اینترمیلان بپیوندد. او صبح جمعه 12 ژوئیه برای برای انجام تست‌های پزشکی نهایی با نمایندگان اینترمیلان در کمیته ملی المپیک ایتالیا حضور پیدا کرد تا مراحل پایانی امضای قراردادش با اینتر را انجام بدهد. این رویداد فرصتی بود برای شماری از طرفداران طارمی برای گرفتن عکس یادگاری با این ستاره.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی طارمی که روز چهارشنبه برای عقد قرارداد با اینتر، وارد ایتالیا شده است، بر اساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی، به احتمال زیاد امروز جمعه قراردادش را با اینتر امضا خواهد کرد. طارمی صبح امروز برای انجام تست‌های پزشکی نهایی با نمایندگان اینتر در کمیته ملی المپیک ایتالیا حضور پیدا کرد تا مراحل پایانی امضای قراردادش با اینتر را انجام بدهد. پس از علی سامره،...

وب‌گاه تابناک

بازی‌های المپیک پاریس از نظر تعداد بلیت‌های فروخته شده رکورد زد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره والیبال برزیل پنجمین المپیک خود را تجربه خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره والیبال لهستان و جا مانده از المپیک پاریس با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی بسکتبال آمریکا برای پیگیری اردوی آماده‌سازی خود راهی خاور میانه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز مراحل نهایی تست پزشکی را برای امضای قرارداد با اینتر پشت سرگذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی طارمی به زودی در اینتر معارفه خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مهدی طارمی پس از انجام تشریفات رسانه‌ای پیوستنش به نراتزوری در روز چهارشنبه، روز شنبه هفته آینده و همزمان با انجام اولین جلسه تمرینی‌اش، به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید اینتر معرفی خواهد شد. به همین خاطر هواداران علاقه‌مند به مهدی طارمی با پیراهن تیم ملی ایران مقابل کمیته ملی المپیک ایتالیا حضور پیدا کردند. طارمی قرار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

بازی‌های المپیک پاریس از نظر تعداد بلیت‌های فروخته شده رکورد زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی رده‌های پایه دوومیدانی با بیان اینکه بازی‌های المپیک جای پیش‌بینی و حرف زدن نیست، گفت: در این رویداد بزرگ، تمام نخبه‌های ورزش جهان حضور دارند و رسیدن به موفقیت در آن بسیار دشوار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی طارمی به زودی در اینتر معارفه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فینال یورو 2024 میان اسپانیا و انگلیس 24 تیر برگزار می‌شود. فینال یورو 2024 میان اسپانیا و انگلیس 24 تیر برگزار می‌شود. تیم‌های اسپانیا و انگلیس ساعت 22:30 یکشنبه 24 تیر در ورزشگاه المپیک برلین آلمان برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

وب‌گاه تابناک

کمیته ملی المپیک که بودجه قابل ملاحظه و هزار میلیاردی را در اختیار دارد، می‌خواهد خوابگاهی که ورزشکاران چند رشته در آن اسکان داشتند را واگذار کند.

خبرگزاری تسنیم

هافبک پیشین تیم فوتبال آرسنال بر این اعتقاد است که قهرمانی در مسابقات یورو 2024 پاسخی عالی به منتقدان گرت ساوت‌گیت خواهد بود.