یک‌شنبه 6 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه فرارو

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار فیلمی از تمرینات شیرشاه به تمجید از این نابغه ایرانی پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

مربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان تأکید کرد هر شش عضو تیم ملی کشتی فرنگی شانس دستیابی به مدال در المپیک پاریس را دارند.

خبرگزاری تسنیم

تعداد تیم‌هایی که برای شرکت در فصل جدید لیگ برتر آزاد اعلام آمادگی کرده‌اند به عدد شش رسید.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های المپیک 2024 در پاریس برای ایرانی‌ها یک نکته ویژه را به همراه دارد و آن هم حضور یک ایرانی در تیم اجرایی المپیک پاریس است.

خبرگزاری مهر

دارنده دو نشان طلای فوق‌سنگین وزنه‌برداری المپیک گفت: رقابت در میدان المپیک میلیمتری است و نباید هیچ وزنه‌ای را از دست بدهند.

خبرگزاری تسنیم

از جمع شش آزادکاری که مدال طلای رقابتهای کشتی آزاد المپیک توکیو را به خود اختصاص دادند، هیچکدام‌شان در المپیک پاریس حضور ندارند تا تاریخ بازنویسی شود.

خبرگزاری مهر

به گفته دبیر مجمع انتخابات فدراسیون شطرنج و طبق توافق صورت گرفته با وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی این فدراسیون 20 روز پس از اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده تشکیل خواهد شد.

خبرگزاری مهر

اولین مدال‌آور دوومیدانی بانوان ایران بعد از انقلاب معتقد است فصیحی با تلاش‌های فردی خود به المپیک راه پیدا کرد و در پاریس هم مسیر سختی را پیش‌رو خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

تیراندازی ایران که در دوره گذشته المپیک موفق به کسب نخستین مدال طلای خود شد، هر چند بعد از این رویداد با افتی نگرانی کننده مواجه شد، اما امیدوار است که دوباره در پاریس مدال‌آور باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ندا شهسواری در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین درباره حضورش در المپیک پاریس صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک عراقی تحت قرارداد استقلال این روزها در فرانسه حضور دارد.

وب‌گاه ورزش سه

به بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس اعلام شده اولین تمرین این تیم در فصل جدید شنبه برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم ایران در المپیک پاریس، در جریان تمرین تیم ملی کشتی فرنگی از ناحیه ابرو دچار پارگی شد.

وب‌گاه تابناک

آیین بدرقه کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به المپیک 2024 پاریس، امروز پنجشنبه (21 تیر 1403) با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، ورزشکاران و خانواده هایشان در هتل المپیک برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

دارنده دو نشان طلا و برنز کشتی فرنگی جهان می‌گوید خودش بهتر از همه می‌داند وارد چه چالشی شده اما با تقدیر نمی‌جنگد و با تمام وجود در پاریس خواهد جنگید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر سنگلف، مدیر اجرایی کمیته ملی المپیک روسیه گفت ورزشکارانی که فرصت رقابت در بازی‌های المپیک 2024 پاریس را به دست نیاوردند، هدیه نقدی دریافت کردند. این مقام ارشد ورزشی روسیه خاطرنشان کرد: به 245 ورزشکار پول پرداخت کردیم. آن‌ها ورزشکارانی هستند که حق شرکت در مسابقات بین المللی را نداشتند و همچنین ورزشکارانی که از سوی کمیته بین‌المللی المپیک...