یک‌شنبه 6 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه عصر ایران

بنیاد Surfrider پیش از این ادعا کرده بود که آزمایش‌های تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد آب رودخانه سن که نزدیک به 800 کیلومتر در سراسر فرانسه امتداد دارد، در منطقه پاریس، جایی که مسابقات شنای المپیک در آن برگزار می‌شود، آلوده و بالقوه خطرناک است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: حدادی از من خواسته آنقدر در کنار سایر همکاران در فدراسیون کار کنیم که دوران طلایی دوومیدانی تکرار شود.

وب‌گاه تابناک

تا اینجای کار محرومیت، مصدومیت و نتایج رقم خورده اخیر اتفاقاتی را به سود کشتی ایران در المپیک 2024 پاریس رقم زده و باید دید سهم پرامیدترین رشته کاروان، بیش از یک طلا در فرانسه خواهد شد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرانسوی‌ها برای دور دوم انتخابات زودهنگام قانون‌گذاری که به درخواست رئیس جمهور مکرون برگزار شد، به پای صندوق‌های رای رفتند. ائتلاف میانه روی مکرون در دور اول انتخابات شکست سنگینی متحمل شد. «استفن کیلن» در گزارش 7ژوئیه در الجزیره که همواره به‌روزرسانی می‌شد نوشت، «اجتماع ملی» (RN) راست افراطی که در دور اول هفته گذشته غالب شد، حدود یک‌سوم آرا را به‌دست آورد. از آن زمان احزاب «چپ» و «میانه»...

وب‌گاه عصر ایران

اتحادیه جهانی کشتی در آستانه المپیک 2024 پاریس، تصاویری جالب از دوران کودکی و نوجوانی ستاره‌های این رشته ورزشی را منتشر کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال لهستان بازیکنان المپیکی خود را مشخص کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های برزیلی بعد از شکست مقابل اروگوئه طوفانی علیه تیم ملی کشورشان به راه انداخته و به ویژه ادر میلیتائو را هدف گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اتحادیه جهانی کشتی در آستانه المپیک یک خلاقیت خاص برای قهرمانان این رشته را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت‌های بیمه که با المپیک پاریس همکاری می‌کنند، نگران وقوع حملات تروریستی یا انتشار تصاویر جعلی تولید شده توسط هوش مصنوعی در این رویداد بزرگ هستند. این نگرانی‌ها می‌تواند به لغو رویدادها و متحمل شدن میلیون‌ها دلار خسارت برای شرکت‌های بیمه منجر شود.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمانی چین در چلنجرکاپ به سود تیم ملی والیبال ایران شد.

وب‌گاه عصر ایران

جود بلینگام، ستاره تیم ملی انگلیس، ابراز امیدواری کرد که این تیم به همراه اسپانیا، راهی فینال یورو 2024 در ورزشگاه المپیک برلین شوند.

وب‌گاه عصر ایران

با نزدیک شدن به آغاز بازی‌های المپیک پاریس، پیش‌بینی‌های مختلفی از عملکرد کشورها در این رقابت‌ها ارائه می‌شود. طبق تحلیل‌های صورت گرفته بر اساس نتایج انفرادی و تیمی در میادین مختلف و همچنین المپیک توکیو، کاروان ایران با کسب 9 مدال (4 طلا، 2 نقره و 3 برنز) در رده بیست و هفتم جهان قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو، امروز یکشنبه با حضور سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و همچنین اعضای مجمع برگزار شد. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در این مجمع قهرمانی تیم‌های مردان و زنان ایران در جام‌جهانی را مهم دانست و گفت: سهم هیات‌های استانی در این قهرمانی بالاست...

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون تکواندو در سال گذشته مبلغ 51 میلیارد و 700 میلیون تومان از راه برگزاری دوره‌های آموزشی، آزمون و... درآمدزایی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با تحلیل‌های ارائه شده و آمارهای مختلف جایگاه کشورمان در بازی‌های المپیک پاریس پیش بینی شد.

خبرگزاری مهر

یک رسانه بلژیکی به نخستین حضور یک بوکسور فلسطینی در رقابت های المپیک پرداخت و آن را یک رویداد تاریخی دانست که نماد امید و استقامت مردم فلسطین است.