یک‌شنبه 6 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی که عنوان شده محمدعلی گرایی بعد از ناکامی در تورنمنت بوداپست قصد خداحافظی از دنیای قهرمانی دارد، مربی سازنده برادران گرایی در این‌باره توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک عراقی تحت قرارداد استقلال همراه با اعضای تیم المپیک عراق از لباس رسمی این تیم رونمایی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال اسلوونی با انگیزه زیادی در المپیک پاریس حضور خواهد داشت.

وب‌گاه تابناک

کاروان ایران در بازی‌های المپیک 2024 پاریس با 40 سهمیه شرکت می‌کند که تعداد سهمیه‌های ایران نسبت به دوره‌های گذشته کاهش محسوسی داشته و مسئولان آن را ناشی از سهمیه نگرفتن والیبال و بسکتبال می‌دانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون وزنه‌برداری، با دو ملی‌پوش اعزامی به المپیک پاریس و همچنین مسئولان فدراسیون دیدار کردند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال ایران فرانسه یکی از مدعیان اصلی کسب مدال طلا در المپیک پاریس خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های فینالیست مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک 2024 پاریس در گروه‌های چهارگانه مشخص شدند.

وب‌گاه ورزش سه

یکی دیگر از ستاره های والیبال پس از المپیک پاریس از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

کمپ تمرینی تیم ملی بسکتبال آمریکا در وگاس و با حضور ستار‌های نامدار NBA در حال پیگیری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه کامل یورو 2024 به میزبانی کشور آلمان همراه با جدول بازی‌ها و زمان پخش زنده در ادامه آمده است. هفدهمین دوره مسابقات یورو 2024 از روز پنجشنبه، بیست‌وپنجم خرداد با حضور 24 تیم در شش گروه به میزبانی کشور آلمان در ده شهر آغاز شد و به مدت یک ماه به طول خواهد انجامید. ساعت پخش زنده مرحله نیمه نهایی یورو 2024

خبرگزاری مهر

کارشناس کشتی آزاد با تاکید بر این که نباید روی ملی پوشان فشار روانی باشد، گفت: شانس کشتی آزاد در المپیک پاریس بسیار بالاست و در صورتی که شرایط خوب پیش برود بی‌سابقه‌ترین نتیجه رقم می‌خورد.

وب‌گاه فرارو

توجه به کشتی‌گیران ایرانی در المپیک 2024 هم به حسن یزدانی است. او به‌طرز عجیبی تبدیل به بخت نخست کسب مدال طلا شده است. «عجیب» برای اینکه تا همین یک ماه قبل اصلا مشخص نبود یزدانی بتواند در پاریس کشتی بگیرد، ولی حالا نه‌تنها این ابهام از بین رفته، بلکه تبدیل به شانس اول قهرمانی در وزن 86 کیلوگرم شده است.