پنج‌شنبه 3 آبان 1403

المپیک

المپیک

خبرگزاری مهر

سید هادی پانزوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان پس از کسب نتایج تیم جوانان در مسابقات قهرمانی جهان از سمت خود استعفا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری برای بررسی عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری جوانان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا برگزار شد. در بخشی از این جلسه هادی پانزوان سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان هم حضور داشت. در این جلسه هادی پانزوان سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان از سمت خود استعفا داد که این استعفا مورد پذیرش قرار گرفت. در مسابقات جوانان...

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون وزنه‌برداری با استعفای سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان موافقت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید محمد شروین اسبقیان گفت: عملیات وعده صادق 2 تنها بخشی از توان نظامی ایران بود. وی در پایان مجمع سالیانه فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی با تسلیت مجدد شهادت مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی، ادامه داد: عملیات غرور آفرین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان وعده‌ی صادق 2 در عمق...

وب‌گاه ورزش سه

معاون وزیر ورزش اعلام کرد پاداشی که دولت به مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک پرداخت می‌کند، مشمول مالیات نمی‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

سیمونه آنزانی، ستاره والیبال ایتالیا پس از مدت ها به میادین بازگشت.

وب‌گاه ورزش سه

رئال مادرید 14 بازی متوالی بدون باخت در لیگ قهرمانان دارد و هدفش رسیدن به رکورد تاریخی شیاطین سرخ و البته منچسترسیتی است.

خبرگزاری مهر

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمانی بعد از حضور در مسابقات قهرمانی جهان به تفاوت فاحش تجربه و آمادگی جسمانی میان ورزشکاران آسیایی و اروپایی و لزوم مستمر حضور در مسابقات بین المللی تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش و جوانان طی دو حکم سرپرستان دو فدراسیون روئینگ و بادبانی را در حوزه ورزشهای آبی صادر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس جدید فدراسیون والیبال آمریکا برای انتخاب سرمربی عجله ای ندارد.

خبرگزاری تسنیم

عنوان‌دار پیشین المپیک و جهان تاکید کرد باحضور عبدالرشید سعدالله‌یف، دیوید تیلور و کامران قاسم‌پور، رقابت‌های 92 کیلوگرم مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در قواره المپیک برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

ملی‌پوش باتجربه تیم والیبال نشسته گفت: برخی فکر می‌کنند که ما برای تفریح به پارالمپیک می‌رویم و قهرمانی‌مان مسجل است، آن هم در حالی که اگر ذره‌ای از تلاش و تعهدمان کم کنیم، طلا را از دست می‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم

با برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی وزن 92 کیلوگرم ترکیب شاگردان حاجی‌مراد گاتسالوف برای شرکت در مسابقات جهانی 2024 اوزان غیرالمپیکی تکمیل شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست هماهنگی ستاد بازی‌های زمستانی هاربین چین با حضور مدیران و مسئولین کمیته و روسای فدراسیونهای مرتبط در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.