پنج‌شنبه 3 آبان 1403

المپیک

المپیک

وب‌گاه ورزش سه

چند ستاره ستاره والیبال لهستان هنوز در گیر مصدومیت هستند.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان کاراته آسیا تاکید کرد که کومیته تیمی ایران در رقابت با تیم ژاپن روز عجیبی داشته است.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان از وضعیت شاگردانش برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ابراز ارضایت کرد و گفت: با نگاه جهانی در این رقابت ها شرکت می کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: امسال برخلاف دوره‌های قبل تعداد کشتی‌گیران خارجی در لیگ بیشتر شده و از همان ابتدای مسابقات شاهد حضور کشتی‌گیران روس بودیم.

خبرگزاری تسنیم

با اعلام فهرست کشتی‌گیران شرکت‌کننده در مسابقات زیر 23 سال جهان، رضابک آیتموخان که سال 2023 قهرمان بزرگسالان شده در بین نفرات حاضر در تیرانا دیده می‌شود.

وب‌گاه گسترش

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار در اسپانیا اظهار داشت: به برخی از ورزشکاران جوان گاهی پیشنهادات وسوسه‌انگیزی ارائه می‌شود که آنها به طور ناخواسته فریب می‌خورند.

خبرگزاری تسنیم

مربی پیشین تیم ملی فرنگی می‌گوید محمدعلی گرایی اگر کشتی‌هایی که در انتخابی اخیر وزن 82 کیلوگرم گرفت را در آلبانی بگیرد، روی سکو خواهد رفت.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه ورزش سه

پاتریک راهمن، سرمربی یانگ بویز، می‌گوید هیجان زیادی برای بازی مقابل بارسلونا دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دارنده 5 مدال طلا، نقره و برنز جهان و المپیک گفت: پس از کسب مدال نقره المپیک، انتظار چنین استقبالی را از مردم نداشتم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ناشنوایان به ریاست سینا کلهر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش در نشستی با رییس فدراسیون شمشیربازی، عضو هیات رییسه و ملی پوشان با تاکید بر جایگاه این رشته المپیکی، ظرفیت های بالای آن را مورد توجه قرار داد.

وب‌گاه فرارو

در شرایطی که تیم ملی تکواندوی بانوان با هدایت مینو مداح درخشش فوق‌العاده‌ای در المپیک پاریس داشته است، سرمربی تیم ملی در مراسم‌های تقدیر حضور ندارد اما خواهر رییس فدراسیون پای ثابت این مراسم‌ها است!

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان در نشست با رئیس فدراسیون شمشیربازی، عضو هیئت رئیسه و ملی‌پوشان با تاکید بر جایگاه این رشته المپیکی، ظرفیت‌های بالای آن را مورد توجه قرار داد.

خبرگزاری مهر

احمد دنیا مالی وزیر ورزش در نشستی با رییس فدراسیون شمشیربازی، عضو هیات رییسه و ملی پوشان با تاکید بر جایگاه این رشته المپیکی، ظرفیت های بالای آن را مورد توجه قرار داد.